Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#51592Nespolehlivý dopravce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2021, před 4 lety

Libor Slinták

Znění stížnosti

Dobrý den objednal jsem si u vás lednici s dopravou a odvozem staré lednice,připlatil jsem si aby mi přivezli lednici v určitém dnu a to 8.7.Cely den jsem na zboží čekal,dopravce se ani neobtěžoval napsat nebo zavolat že zboží nepřivezou.Az po mém dnešním telefonátu mě bylo řečeno že mě zboží doručí možná zítra 10.7. nebo v pondělí 12.7. Nechápu proč nabízíte že si zákazník může vybrat termín doručení když tahle služba vůbec nefunguje.Tohle bylo poslední zboží co jsem kdy u vás objednal.


Požadované řešení

Změna dopravce, vrácení peněz za nefungující službu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 13:32, před 4 lety

Čas plnění je základní náležitostí obsahu smluvního závazku. Změnit obsah smluvního závazku je možné zásadně jen tehdy, pokud se na tom strany dohodnou. Pokud dojde k jednostranné změně obsahu závazku (tj. ke změně práv a povinností), aniž s ní spotřebitel vysloví souhlas, není tato změna vůči spotřebiteli účinná. Podnikatel má tedy povinnost plnit v původně sjednaném čas (a na původně sjednaném místě).

Pokud by si strany sjednaly možnost jednostranné změny obsahu závazku ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách, zásadně není takové ujednání s ohledem na § 1814 písm. g) a § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vůči spotřebiteli účinné.

Společnost má podle našeho názoru povinnost plnit v původně sjednaném čase, popř. v čase novém, pokud se na tom strany výslovně dohodly.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2021 10:21, před 3 lety

Vážený pane Slintáku,

velice se omlouvám za zkušenost, se kterou jste se setkal při dodání Vaší objednávky. Pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se již nebude v budoucnu opakovat.
Abychom mohli předat zpětnou vazbu na naše dopravní oddělení a tyto situace do budoucna eliminovali, poprosím Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury. Údaje nám, prosím, odešlete na email overeno@mall.cz , včetně čísla Vašeho bankovního účtu, abychom Vám mohli zajistit vrácení platby za nedodržené služby.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2021 17:49, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2021 23:06, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.