Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den objednal jsem si u vás lednici s dopravou a odvozem staré lednice,připlatil jsem si aby mi přivezli lednici v určitém dnu a to 8.7.Cely den jsem na zboží čekal,dopravce se ani neobtěžoval napsat nebo zavolat že zboží nepřivezou.Az po mém dnešním telefonátu mě bylo řečeno že mě zboží doručí možná zítra 10.7. nebo v pondělí 12.7. Nechápu proč nabízíte že si zákazník může vybrat termín doručení když tahle služba vůbec nefunguje.Tohle bylo poslední zboží co jsem kdy u vás objednal.
Změna dopravce, vrácení peněz za nefungující službu
|
Tweet |
Čas plnění je základní náležitostí obsahu smluvního závazku. Změnit obsah smluvního závazku je možné zásadně jen tehdy, pokud se na tom strany dohodnou. Pokud dojde k jednostranné změně obsahu závazku (tj. ke změně práv a povinností), aniž s ní spotřebitel vysloví souhlas, není tato změna vůči spotřebiteli účinná. Podnikatel má tedy povinnost plnit v původně sjednaném čas (a na původně sjednaném místě).
Pokud by si strany sjednaly možnost jednostranné změny obsahu závazku ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách, zásadně není takové ujednání s ohledem na § 1814 písm. g) a § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vůči spotřebiteli účinné.
Společnost má podle našeho názoru povinnost plnit v původně sjednaném čase, popř. v čase novém, pokud se na tom strany výslovně dohodly.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Slintáku,
velice se omlouvám za zkušenost, se kterou jste se setkal při dodání Vaší objednávky. Pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se již nebude v budoucnu opakovat.
Abychom mohli předat zpětnou vazbu na naše dopravní oddělení a tyto situace do budoucna eliminovali, poprosím Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury. Údaje nám, prosím, odešlete na email overeno@mall.cz , včetně čísla Vašeho bankovního účtu, abychom Vám mohli zajistit vrácení platby za nedodržené služby.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
Kristina Draštíková
MALL.CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.