Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
17.5.2021 mi přišla totálně poškozená zásilka z Lidl shopu, kterou jsem zaplatila předem kartou. Byl sepsany protokol o poškozeni zásilky u České posty (tá po 30 dnech reklamaci zamítla s tím, že to odesílatel špatně zabalil, chyba není na straně České pošty). Zároveň jsem reklamaci nahlásila u Lidl shopu s tim, aby mi vrátili buď peníze nebo poslali v rámci reklamace nový noční stolek. Po urgenci se ozvali, že mi nabizeji slevu 20%, což jsem nepřijala protože k čemu mi bude rozbitý a poškozený noční stolek se slevou. Chtěla jsem vratit peníze nebo zaslat zdarma nové zboží. Někdo to tam zřejmě špatně pochopil a poslali mi na dobírku ten samý stolek. Na to jsem jim psala i volala, že nechci zaslat žádný nový stolek na dobirku. Paní na infolince mi řekla že to stornovat nelze a jediné co mi poradila, že tu zásilku nemám převzít. Co jsem i udělala a tak přepravce PPL zásilku vrátil zpátky odesílateli dne 27.5.2021.
Ještě mi paní na infolince řekla ať jim vrátim tu poškozenou zásilku a oni mi vrátí zpátky peníze. Chtěla jsem po Lidl shopu, aby se spojil s Českou poštou a dořešil tu poškozenou zásilku, ale to vůbec nereagoval...
Po měsíci t.j.21.6.2021 kdy mi Česká pošta konečně vrátila zpátky zásilku, jsem ji zabalila, položila formulář na odstoupení smlouvy, nalepila štítek na vrácení zboží a odnesla na PPL parcelshop, zásilka byla 23.6.2021 vrácena Lidl shopu.
Čekala jsem, že mi za pár dní vrátí peníze ale nic se nedělo ani žádný dobropis nedorazil ani info o vrácení tak jsem zavolala na infolinku a tam mi paní řekla, že někdo to tam přiřadil k té omylem vystavené objednávce na dobírku, kterou jsem nepřevzala a byla poslána zpátky ještě v květnu. Prý to je výměna za tu objednávku zaslanou na dobírku, ale to je totální nesmysl. Protože jsem to nepřevzala ani nezaplatila. Obdržela jsem jenom 1 noční stolek předem zaplacený kartou, který dorazil poškozený a který jsem v červnu normálně dle všeobecných podmínek Lidl shopu poslala zpátky a chci vrátit peníze.
Poslala jsem jim vysvětlení i emailem a požádala o vrácení peněz, ale nic se neděje. Na infolince opakuji pořád to samé, že mám být trpělivá, že určitě se mi někdo ozve, ale já tomu už vůbec nevěřím. Nepřepojili mne ani na nadřízenou osobu ani na logistické středisko, které údajně řeší mojí reklamaci.
Nemám ani zboží, za které jsem zaplatila už v květnu kartou ani zpátky peníze. Můžete tam psát kolikrát chcete, odpovědi se nedočkáte.
Psala jsem mail teď v červnu 28.6. pak 30.6. na ten zareagovala paní 7.7. a znovu se ptala na to samé ať pošlu potvrzení z PPL parcel shopu o odeslání zásilky, že jí neevidují ve skladu. Přitom jsem jim to celé vysvětlila v mailu 28.6.2021. Tak nevím jak tam čtou nebo čtou maily a stížnosti.
Noční stolek Genf, číslo výrobku 100317304
Chci vrátit částku 899 Kč za poškozený noční stolek, který jsem vrátila zpátky přes PPL parcel shop s vyplněným formulářem o odstoupení smlouvy. Stolek byl dle sledovacího čísla doručený na sklad Lidl shopu dne 23.6.2021
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel také dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Maříková, mrzí nás komplikace spojené s Vaší objednávkou, dle Vámi zaslaných údajů jsme situaci prověřili a evidujeme, že Vám naše příslušné oddělení v této věci vystavilo 13.7.2021 v interním systému dobropis pro vrácení platby. V případě dalších dotazů či komplikací se prosím obraťte na odpovědné kolegy, kteří Vám budou rádi k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika.
Hodnocení:
Komentář: Ano, včera mi byl vystaven z Lidl shopu dobropis a peníze mám konečně na účtě.
Děkuji dtestu za pomoc.
Maříková