Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vyobrazen úplně rozdílný typ altánu. Konstrukce v žádném případě není masivní nýbrž je z obyčejných plechů které se ve spojích prohýbají a při sebemenším vánku větru se celá konstrukce nebezpečně houpe. Nesedí ani stříška je provesena tedy je stan v dešti nepoužitelný. Odpověď prodejce na naší stížnost je arogantní a výsměšná. Na altán jsme šetřili řadu měsíců nyní nemáme nic jen sklamani a oči pro pláč.
Zahradní altán Modesto
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu opravou věci nebo dodáním nové věci. Není-li to však možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Podle reklamačního řádu společnosti CATINI EUROPE s.r.o. (publikovaném na webové adrese www.avenberg.cz/s9551-reklamacni-rad) může spotřebitelka uplatnit reklamaci v autorizovaném servisu, osobně přímo na servisním středisku Avenberg nebo může vadné zboží zaslat na adresu Catini Europe s.r.o – servisní středisko - reklamace, servis, vrácení zboží, Čestice 209, 387 19 ČesticeT (tel.: + 420 840 408 408, e-mail: servis@avenberg.cz, otevírací doba: Po - Pá 9.00 - 17.00). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Zákon neukládá spotřebiteli povinnost vrátit zboží v původním obalu bez známek použití, jeli reklamováno. Jestliže by to od spotřebitele prodejce vyžadoval a přijetí reklamace by tím podmiňoval, postupoval by v rozporu se zákonem. Ustanovení § 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zakazuje prodejci omezovat spotřebitele v uplatnění práv z vad zboží, jež garantuje tento zákon. Pro ten případ se lze obrátit na Českou obchodní inspekci, která jeho postup prošetří a může mu uložit pokutu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.