Společnost


Hyundai Motor Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51605Neodstraněná závada v servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2021, před 4 lety

Michal Kříž

Znění stížnosti

Hyundai I20 ,crdi 85kw,2018
Asi před týdnem jsem musel nechat odvézt svůj vůz odtahovou službou .
Auto ztrácelo výkon pouze na 2000ot/min a bliká kontrolka start-stop.
Vůz v tovární záruce.Náhradní vozidlo poskytla vaše asistenční služba vše proběhlo perfektně.
Ze servisu mi za hodinu volal technik a zeptal se co autu je,vše jsem mu popsal.

Druhý den volal že auto je hotové a můžu ho vyzvednout.
Prý tam byl špatný kontakt na Sahaře,prostříkly kontakty a prý je vše ok.
No moc jsem tomu nevěřil ,a bohužel závada kterou jsem hlásil odstraněna nebyla!!

Navíc jsem druhý den sám našel velmi poškozený kabel od Lamda sondy v motoru,stačilo se podívat pod kapotu.
Dnes mi byl ochotně vyměněn ve Znojmě ,protože v servisu v Brně by měli čas až 20.7,včetně náhradního vozidla.

Pro mě jako majitele vozu ,bylo velké zklamání ze servisu ,
Vždy jsem byl vlastník koncernových vozů.
Bohužel se závada po výměně Lambda sondy stále objevuje (sporadicky) a není vůle ji zjistit a odstranit ,ve Znojmě jsem závadu hlásit také ,ale vyměnily pouze vadný kabel sondy a tím to vše skončilo.


Příští týden 17.7.jedu na dovolenou a nevím co mám dělat a čím tam pojedu.

Děkuji za radu.

S pozdravem
Michal Kříž


Požadované řešení

Odstranění závady tento týden v Brně ,nebo Znojmě ,žádost o náhradní vozidlo (záruka mobility)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 16:26, před 3 lety

Jestliže se po první uznané reklamaci závady stále projevovaly, nelze hovořit o řádně vyřízené reklamaci. Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebiteli umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzvala, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 15:35, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.