Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu 2014 jsem si v lékárna Galia Trousilova 2 Praha 8 koupila zdravotní pantofle za 440 Kč. Po 8 měsících na nich popraskala podrážka. Výše uvedená firma mi reklamaci neuznala a odmítnutí popsala tak, že jsem nabyla dojmu, že boty se rozbily, protože jsem je nosila! Předat uvedené sandály do lékárny byl problém, protože je dlouhodobě zavřená a musela jsem se dle telefonních číslech, uvedených na dveřích lékárny, domlouvat na převzetí reklamace.
bílé zdravotní pantofle REGA 1605/3FB
Protože je závada zřejmě neodstranitelná požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození nebo na běžné potřebení. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Nesouhlasí-li spotřebitel s uvedeným zamítnutím, je možné tento fakt rozporovat. Pokud však nadále bude trvat mezi stranami spor o existenci vady, doporučujeme spotřebiteli zvážení vyhotovení znaleckého posudku, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.