Společnost


GILIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5161Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2014, před 10 lety

Bohumil Vaněček

Znění stížnosti

V lednu 2014 jsem si v lékárna Galia Trousilova 2 Praha 8 koupila zdravotní pantofle za 440 Kč. Po 8 měsících na nich popraskala podrážka. Výše uvedená firma mi reklamaci neuznala a odmítnutí popsala tak, že jsem nabyla dojmu, že boty se rozbily, protože jsem je nosila! Předat uvedené sandály do lékárny byl problém, protože je dlouhodobě zavřená a musela jsem se dle telefonních číslech, uvedených na dveřích lékárny, domlouvat na převzetí reklamace.


Produkt

bílé zdravotní pantofle REGA 1605/3FB


Požadované řešení

Protože je závada zřejmě neodstranitelná požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2014 13:39, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození nebo na běžné potřebení. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Nesouhlasí-li spotřebitel s uvedeným zamítnutím, je možné tento fakt rozporovat. Pokud však nadále bude trvat mezi stranami spor o existenci vady, doporučujeme spotřebiteli zvážení vyhotovení znaleckého posudku, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:23, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.