Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V Praze dne 5.7.2021
Věc: Stížnost na pokladní jménem pí Ivana a klamání zákazníka cenami na prodejně
Dobrý den,
dne 5.7.2021 v čase 17:47 hod. jsme s přítelem nakupovali v prodejně LIDL – filiálka č.5002, účtenka č.04158 (Praha Smíchov, Vrchlického-Hlaváčkova 1334/19, 150 00 Praha 5), kde jsme měli nákup za necelých 1500,--Kč ale přístup Vašich zaměstnanců je neuvěřitelný (a to není poprvé) a tímto žádám o vyřešení celé situace a navrácení peněz (za doslova „okrádání“ zákazníků) viz. přiložená účtenka, kde to předám i na ČOI, jelikož tohle není poprvé, kde snižujete cenu a cena namarkovaná na pokladně neodpovídá ceně v regálech popř. když máte zlevněný produkt, tak Vaší zaměstnanci ji nezadávají ručně a několikrát jsem již musela opět vážit cestu zpět aby mi rozdíl ceny byl navracen.
K celé situaci, která se odehrála dne 5.7.2021, když jsem si vybrali na prodejně nákup a nákup vyložili na pokladní pás, kde jsme nákup měli uložený v papírových krabicích (2 ks), kde jsem se předem paní pokladní se jmenovkou Ivana zeptala, zda chce nákup z krabic vyložit, natož nebyla žádná odpověď, jelikož byla nepříjemná již na prvního zákazníka a ten už na ní rozčiloval, kde mu pokladní se jmenovkou Ivana, nebyla schopna na účtence vysvětlit navrácené láhve a řešil to a ještě dodal, že příště by to chtělo profesionálnější jednání, jelikož si nakonec na vše přišel na účtence sám ale jí evidentně vše zdržovalo od dalších nákupů. Zřejmě tento zákazník pokladní pí Ivanu rozhodil a následoval druhý zákazník před námi a jak byla v rozpoloženém negativním stavu, tak opět další zákazník - mladík reklamoval nákup, že mu naúčtovala 2x Coca-Colu, kde měl jen 1 KS (vše jde dle účtenek dohledat s předcházejícími nákupy, jelikož naše účtenka je pod číslem 04158 a zákazníci před námi měli tudíž 04157, 04156).
Poté jsme následovali my a natož začala silou vše vysypávat na hromadu a když ji říkám, že jsem se ptala, zda chce nákup vyložit, tak nulová odpověď a vztekle pokračovala. Natož, když markovala ji říkáme, že by mohla zpomalit a ne z nákupu mít hroudu, kde se to nestíhá balit a z výrobků doslova šrot, kde čokolády Mileny (než je rozebraly doma děti) byly polámané a zmačkané natolik, že bych ji dala Vaší pokladní, celý nákup proplatit, odpověděla vztekle, že musí stihnout dle nařízení 30 položek za 1.minutu (což zákazníka vůbec nezajímá Vaše krédo, kolik kdo má stihnout a za námi fronta nebyla), kde opravdu tohle jednání bylo neskutečné a nákup se doslova sypal. Tudíž partner si nechal zavolat vedoucí této prodejny/směny a řekl celou situaci, která nastala vedoucí směny se jmenovkou Petra, že pokladní Ivana byla natolik rozhozená z prvního zákazníka a neumí se profesionálně chovat a ať ji pošlete na kurz asertivity, jelikož nás jako zákazníka a ne malého nezajímá, že musí stihnout 30. položek, kde nám je pak prodán ne nákup ale doslova "šrot" za který máme platit? Proč? Ještě na účtence nám opět od dalšího zákazníka (kde byl nákup oddělen) naúčtovala papírovou tašku, tak toho jsme si všimli hned, to nám cenový rozdíl vrátila viz. účtenka v příloze. Na této prodejně je celkově velmi neprofesionální „jednoduchý“ personál, kde se neustále baví přes sluchátka o svých soukromých věcech – což mě jako zákazníka otravuje a kde jsou v oddělení mléčných výrobků samé klece kde je rozměr plochy snad 1x1m, kde projede jen jeden zákazník a díky klecím zastavěná prodejna a to doslova denně!
Tudíž žádám o vyřešení celé situace, kde nás jako zákazníka nebude nikdo takto „napadat“ na účtence „okrádat“, jelikož máslo Bio mělo stát 32,90 Kč a účtujete 39,90 a droždí taktéž mělo stát 1,80 Kč a ne 2,40 Kč viz. přiložené fota z Vaší prodejny a účtenky. Tohle je již po několikáté, kde bych psala denně a teď to předávám vše i na ČOI. Žádám o vrácení peněžního rozdílů částky - číslo bankovního účtu sdělím po kontaktování a vyjádření, jak bude daná situace vyřešena.
Celou stížnost předám do e-mailu včetně účtenky a fotografií daných produktů.
S pozdravem
Bio máslo, droždí, neprofesionalita zaměntnanců na této prodejně a nevychované chování
Vrácení peněz - poukaz
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dobrý den, paní Pardubická, mrzí nás, že Vám bylo opětovně chybně namarkováno zboží a sleva nebyla uplatněna. Většinou je nezbytné akční částku daného výrobku zadat ze strany pokladní manuálně, není evidována v systému pokladen. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena, my zde ani případně kolegové ze zákaznického servisu nemáme možnost rozdílnou sumu vrátit. Situaci je třeba vždy řešit přímo v dané prodejně. Z těchto důvodů proto doporučujeme účtenku kontrolovat bezprostředně po nákupu přímo na vyhrazeném místě za pokladnami či parkovišti, byť chápeme, že občas to může být pro zákazníka náročné, aby se situace mohla ihned řešit. Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme, situaci v dané prodejně necháme prověřit odpovědnými kolegy, kteří naše zaměstnance na tuto skutečnost upozorní a pevně věříme, že při Vašem dalším nákupu již bude vše v pořádku. Děkujeme za upozornění. S pozdravem Lidl Česká republika.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.