Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejprve bych se chtěl omluvit, protože nejsem místní z České republiky. Píšu to proto, že nemám jiné místo, kam bych mohl podat stížnost.
Hrál jsem hru s názvem Craving Quest na Erogames.com, což je web pod SKY NETWORK, s.r.o.
8. července byl můj účet automaticky zablokován zabezpečením hry bez varování. Je to velmi nespravedlivé.
Zkusil jsem kontaktovat tým podpory. Bohužel pouze zmínili, že pouze herní studio má přístup a práva k zablokovanému účtu. Žádná další odpověď od podpory na otázku, jak kontaktovat herní studio, které zablokovalo můj účet.
Přiznávám, že je to moje chyba, že jsem hru podváděl, ale je nespravedlivé mě okamžitě bez varování okamžitě zakázat. Je podle mého názoru lepší dočasně pozastavit můj účet.
Dříve jsem za herní obsah hodně platil a chci společnost nadále podporovat.Opravdu potřebuji vaši pomoc, protože herní podpora se mi nesnaží s problémem pomoci.
Oceňuji jakékoli úvahy, které mohou v souvislosti s tímto problémem pomoci, moc děkuji.
Webová stránka: https://erogames.com | název hry: Craving Quest
Žádám stránku Erogames.com, aby mi pomohla odblokovat můj účet a dala mi druhou šanci s posledním varováním. Přísahám, že to už neudělám. Přijmu dočasné pozastavení účtu, ale ne nespravedlivý trvalý zákaz. To je vše, co bych se zeptal.
|
Tweet |
Možnost blokace služby se řídí obvykle smluvními podmínkami daného provozovatele herního portálu. Docházelo-li k porušování pravidel služby a je-li možnost blokace účtu sjednána mezi stranami jako možná sankce za takové porušování, bylo zablokování účtu provedeno v souladu se smlouvou.
Pokud taková možnost sjednána není, a zejm. je-li služba placeného charakteru, domníváme se, že nenadálé ukončení možnosti čerpat poskytovanou službu je možné pouze tehdy, docházelo-li porušováním pravidel k závažnému porušování smluvních podmínek. Jen v takovém případě totiž dle českého práva náleží smluvní straně nárok na odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.