Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jela jsem z Olomouce pendolinem do Ostravy, po příjezdu bych měla za normálních okolností 15 minut na koupení jízdenky do dalšího vlaku, jenže bylo oznámeno dvacetiminutové zpoždění, přípojný vlak sice čekal, ale já bych si ne vlastní vinou nestihla jízdenku na následující spoj koupit. Kdybych se o to pokusila, spoj by mi ujel, což v situaci, kdy jede jeden vlak za hodinu, není zrovna vysněné řešení problémů. V následujícím vlaku mi bylo proto naúčtováno k jízdence 40 korun. Považuji to za absolutně nefér jednání a žádám o navrácení této částky, já neodpovídám za zpoždění vašich vlaků, vybil se mi mobil, tak jsem to nemohla řešit ani touto cestou, je to jen sprosté vydělávání na situacích lidí, které zavinily vaše chyby.
Účtenka číslo 00115
Navrácení 40 korun.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.