Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den..vcera mi prisel do schranky vypis z kreditni karty se slozenkou bez obalky cely rozpity,ocividne nekde ususeny..obratila jsem se na postu odkud mela byt zasilka..a chtela jsem vysveleni..pani vedouci posty o tomto vedela,jeste na me koukala,jako,ze ji vlastne mohu byt vdecna,ze dopis i se slozenkou ususila..udajne ji to na postu prinesla mistni obyvatelka jiz v tomto stavu bez obalky a cele rozmocene!..jeste se me tazala,jestli jsem to JA nemohla vytratit!..JAK,KDYZ MI TO NEBYLO ANI DORUCENO..a mimo jine ani po obci,kde posta je nechodim..nanejvise projizdim autem!Bydlim ve vedlejsi vesnici.Pani vedouci mi jeste zdelila,ze vlastne by o tomto ani nevedela,kdyby jim to dotycna neprinesla..jak je mozne,ze tento dopis lezel nekde na zemi,jak se tam vlastne mohl dostat?Co by se stalo,kdyby to byla slozeka k vyzvednuti penez?Mam mit ted strach,jestli mi vubec prijdou penize,ktere mi chodi slozenkou,jelikoz jsem na neschopence a nechavam si to posilat slozenkou?Doslo k selhani nektere z dorucovatelek?Urcite bych toto chtela nejak resit,protoze mi to neprijde normalni..dekuji za kladne vyjadreni a nebo radu! Dekuji KROUPOVA..
vypis z kreditni karty se slozenkou bez obalky cely rozpity,ususeny
..nevim jak tuto situaci resit..ocividne doslo k selhani posty,tedy nektere z dorucovatelek!
|
Tweet |
Základní poštovní služby, jimiž jsou zejména služby dodání poštovních zásilek do 2 kg a služby dodání poštovních balíků do 10 kg, musí být poskytovány trvale na celém území České republiky, ve stanovené kvalitě, která je v souladu s potřebami veřejnosti, a za dostupné ceny. Úmyslné jednání, které spočívá v porušení tajemství uzavřeného listu nebo jiné písemnosti při poskytování poštovní služby může splnit znaky trestného činu.
Neplní-li pošta své povinnosti vypývající ze zákona o poštovních službách je možné kromě stížnosti přímo na Českou pošta, podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánam v oblasti poskytování poštovních služeb.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.