Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.7.2021 dcera zakoupila lístek Plzeň-Sušice. Spoj neproběhl v požadované době, přistavený autobus po dlouhé době dceru vysadil v Horaždovicích na kruhovém objezdu s tím, že tam vystupuje jeden pán a musela vystoupit také, nikdo neřešil, jak se dcera dostane do Sušice, když lístek zaplatila až do Sušice . Měla přijet v 19.30 Sušice a místo toho jsem dceru hledala kolem 21.h v Horažďovicích. Přístup z Vaší strany velice kritizuji a v takových situacích by měla být ze strany průvodčí lidskost a obava, jak se ve večerních hodinách nezletilý lidé dostanou na místo, které si zaplatili.
Naštěstí byl k dispozici automobil, ale takové štěstí v některých rodinách nemají.
Spoj Plzeň -Horažďovice- Sušice . Dne 7.7.2021 odjezd 17.57 příjezd 19.33 Os 8919
Požaduji vrátit jízdné v celé režii.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.