Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#51629Modem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2021, před 4 lety

Lenka Taleská

Znění stížnosti

Prestal mi fungovat moden .. dostala jsem postupně 3 náhradní..první 2 nefungují a poslední konečně funguje..ale byla mi za něj vystavena pokuta 4000kc plus pokuta za nezaplacení pokuty..chcete po mě vrátit modem který mi funguje a 2 které se uz 2 mesice snažím vrátit ne..opravdu už nevím co si myslet..jednání katastrofa..
4x jsem musela jet na vaší prodejnu pres půl Ostravy a nic se nevyresilo..nehledě na to že jsem 3 tydny nemohla využívat internet..


Požadované řešení

Ponechat mi funkční moden..smazat obě pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2021 14:02, před 4 lety

Pokud spotřebitel s poplatkem či pokutou nesouhlasí, měl by je reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne. Rovněž je možná reklamace samotné služby, která je dle znění stížností nefunkční.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.