Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#5163Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2014, před 10 lety

Václav Linek

Znění stížnosti

Dobrý den,

před více než jeden a půl měsícem jsem si zakoupil na Vašem
e-shopu - U-fonu - wifi router Tp-LINK TL - WR842ND v.2, (s.n.13978908130),
u kterého má dle informací uváděných na webových stránkách
výrobce firmy TP-Link i v jejich uživatelském manuálu
má v obou verzích, to je ve verzi 1 i 2 fungovat
tlačítko wifi on/off /Button on/of/ určené pro
vypínání a zapínání wifi signálu,umístěné v v zadní
části routeru.To že by toto tlačitko mělo u mého
routeru fungovat mi v zaslaném mailu 4.11.2014 potvrdil i Váš pracovník
péče o zákazníky M.D.Následně mně 10.11.2014 další
Váš pracovník týmu péče o zákazníky paní J.T. sdělila,
že přístroj s nefunkčním tlačítkem musím poslat na reklamaci
na adresu Vašeho servisního oddělení.
Toto jsem učinil a 20.11.2014 jsem přístroj zaslal na reklamaci.
Přístroj jsem obdržel zpět 28.11.2014 se sdělením, že reklamovaná
závada nebyla při testování hw shledána.
Tato odpověď mě velice urazila, protože se nezakládá
na skutečném stavu přístroje, okamžitě jsem kontaktoval 28.11.asi v 11.30 hod. znovu Vaši
informační linku s tím, že s výsledkem reklamačního
řízení nesohlasím a budu požadovat jeho revizi a vysvětlení
této situace.Vaše pracovnice informační linky telefonicky
kontaktovala pracovnici servisního oddělení, která
vyřizovala tuto mou reklamaci, ale tato si trvala stále na svém.
Já jsem následně oznámil pracovnici na info.lince,že
jestliže pracovnice na servisním oddělení bude stále tvrdit,že
tlačítko na wifi routeru bezproblémově funguje a vina je na mé straně, pak
si na její lživé výroky budu stěžovat.
Následně mi pracovníce info linky oznámila, že věc
musí ještě konzultovat s reklamačním oddělením a že se mi
ještě ozve.Nikdo se mi neozval a tak jsem 28.11.2014 večer
znovu zavolal na info linku a tam mi oznámili, že mi druhý den
zavolá pracovník reklamačního oddělení a ten mi
sdělí svůj postoj k této věci.
Druhý den 29.11.2014 se mi z reklamačního
oddělení nikdo neozval, pouze mi asi ve 12.30
zavolala na telefon pracovnice Vaší infolinky
s Tím, že jí pracovníci reklamačního oddělení
oznámili, že u této verze wifi routeru tlačítko
wifi on/off nefunguje.Já jsem jí sdělil že toto
vysvětlení považuji za absurdní, nedostatečné
a jestliže na něm pracovníci reklamačního
oddělení trvají, pak ho budu chtít písemně.
Já si opravdu připadám jak Alenka v říši divů,
zakoupil jsem si u Vaší firmy nový wifi router
v dobré víře, že bude vše bezproblémově fungovat,
nikdo mě při koupi tohoto přístroje neupozornil
na to, že je v přístroji instalován neoriginální,
nelokalizovaný firmware, neodržel jsem k firmwaru
dostatečně podrobný manuál, tak abych mohl využívat
všechny funkce podporované tímto wifi routerem,
nikdo mě neupozornil na to, že kupuji
v podstatě poškozený wifi router, u kterého
nefunguje tlačítko (button) wifi on/off,
setkávám se obrovskou nekompetentností
vašich zaměstnanců, kdy každý tvrdí něco
jiného a většinou to neodpovídá realitě.
To znamená, že jste mi prodali wifi router
se skrytou vadou,s neoriginálním, nelokalizovaným firmwarem,
s manuálem v češtině, který nepopisuje dostatečně
podrobně všechny funkce firmwaru
a vaši zaměstnanci mlží nebo jsou
nekompetentní, toto vše vykazuje znaky nekalých
obchodních praktik a mohl bych se s tím
obrátit na Českou ochodní inspekci,
Český radiokomunikační úřad ,Organizaci na ochranu spotřebitelů
případně na jiné státní instituce nebo i na různá média.


Produkt

wifi router Tp-LINK TL - WR842ND v.2, (s.n.13978908130)


Požadované řešení

Zašlete mi nový přístroj zcela funkční s
fungujícím wifi tlačítkem,
s novým kupním dokladem a záručním listem,
výměnou za poškozený přístroj
nebo mi Vraťte peníze a já Vám vrátím
poškozený přístroj. Myslím,že by od Vás bylo rovněž korektní
kdyby jste mi kompenzovali náklady za
telefonování,poštovné a ztrátu mého času spojené s reklamací tohoto přístroje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 17:17, před 10 lety

Prodávající dle § 2161 občanského zákoníku odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Tedy pokud byl spotřebitel nesprávně informován o vlastnostech výrobku, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí a spotřebitel má primárně právo na odstranění vady, není-li to nepřiměřené může spotřebitel požadovat výměnu zboží. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2014 09:41, před 10 lety

Dobrý den,
Vaši reklamaci evidujeme a v tuto chvíli pracujeme na odstranění komplikace. V příštím týdnu budeme mít k dispozici přesné informace a následně můžeme vyřešit výměnu Vašeho stávajícího přístroje za plně funkční. Vaši reklamaci vyřešíme ve lhůtě 30 dní, která je stanovená zákonem.
Za způsobené komplikace se omlouváme.

S pozdravem

Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2014 21:52, před 10 lety


Václav Linek

Dobrý den,

děkuji dTestu a jeho právnímu poradci za právní rady,informace a za to,že jste mi zprostředkovali kontakt s ombudsmanem firmy Air Telecom a.s., který mi na mou předchozí písemnou stížnost vůbec neodpověděl.
Myslím si, že by bylo vhodnější, kdyby paní Lenka Sladová,ombudsman společnosti
Air Telecom a.s., byla ve svém písemném sdělení konkrétnější. Nevím jak mám
rozumět jejímu oznámení, že se pracuje na odstranění komplikace - jaké komplikace? a rovněž jsem se z jejího sdělení nedozvěděl na jaké přesné informace čeká.
Mně by spíše zajímalo konkrétní zdůvodnění toho, proč má reklamce byla zamítnuta,
zda firma Air Telecom a.s. na zamítnutí reklamace stále trvá nebo zda uznává
moje argumenty k neoprávněnosti zamítnutí mojí reklamace.
Zajímalo by mě vyjádření k tomu, že jsem pří koupi přístroje - wifi routeru
Tp-LINK TL-WR842ND v.2, nebyl informován na e-shopu U-fona, patřícího firmě Air Telecom a.s.o tom, že je ve wifi routeru od firmy TP-Link nainstalován
neorigignální,nelokalizovaný fírmware Openwrt a že k němu není dodáván dostatečně
podrobný manuál v českém a dokonce ani v anglickém jazyce, popisující veškeré funkce, jenž je možno pomocí tohoto neoriginálního,nelokalizovaného GNU firmwaru Openwrt na tomto wifirouteru nastavit a také to, že s tímto firmwarem nefunguje tlačítko wifi on/off.
Taktéž jsem se of firmy Air Telecom nikde a od nikoho nedozvěděl jak často mají vycházet aktualizace tohoto firmwaru, což je důležité z důvodu zajištění počítačové bezpečnosti při připojení wifirouteru na internet.
Nyní tedy budu čekat zda budou platit slova paní ombudsmanky firmy Air Telecom a.s. a přístroj mi bude v dohledné době vyměněn za tentýž přístroj zcela funkční,
zda mi firma přiloží k přísroji podrobný manuál k firmwaru Openwrt (v českém nebo alespoňv anglickém) jazyce, abych mohl nastavovat,používat všehny funkce, které tento přístroj umožňuje, zda se konečně dozvím jak často budou prováděny aktualizace firmwaru nebo firma raději přistoupí na odstoupení od smlouvy a vrátí mi peníze.
Může se dokonce stát i to,že se firma Air Telecom a.s. navrátí k původní taktice
a přestane úplně komunikovat.
O výsledku budu dTest a jeho čtenáře informovat na tomto webu.
Jinak přeji všem krásné Vánoce a svět bez komplikací a s dostatkem informací.
S pozdravem Václav Linek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2014 08:39, před 10 lety

Spotřebitele žádáme o sdělení výsledku reklamačního řízení, až jej bude mít k dispozici. Co se týká návodu, platí, že jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu, byly srozumitelné a v českém jazyce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2015 13:24, před 10 lety


Václav Linek

Vážená paní Ombudsmanko,
děkuji Vám za kompenzaci ve formě kreditu 200 Kč, ale co se týče aktualizovaného
firmwaru, o kterém jste mě informovala 19.12.2014, musím Vám sdělit, že v tomto
ohledu má nespokojenost stále trvá, neboť do dnešního dne , to je do 4.1.2015
Vaši odpovědní pracovníci na níže uvedené webové stránky aktualizovaný firmware
neumístili a je zde k dispozici pro stažení stále původní firmware aktualizovaný
před rokem, to je 31.1..2014.
Co se týká osmistránkového manuálu, který je rovněž umístěn na níže uvedených
stránkách, ani zde nemohu být spokojen, protože tento popisuje pouze rychlé zapojení
wifi routeru. Je to podobné jako kdyby jste ke clever televizi dostala manuál, který popisuje
zapnutí přístroje, připojení antény a připojení elektrického kabelu a nastavení 90% zbylých
funkcí by výrobce nebo prodejce nechal na Vás ať si to najdete na internetu
nebo kde Vás napadne.
Byl bych potěšen, kdyby jste mi na moji mailovou adresu zaslala alespoň skutečně
aktualizovaný, odzkoušený firmware openwrt, s kterým bude fungovat
tlačítko wifi on/off, ale kdyby jste mi poslala i podrobný manuál k tomuto
firmwaru v češtině nebo alespoň v angličtině pak by jsem byl téměř spokojen.
Přeedem děkuji za brzkou odpověď,
Václav Linek.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ombudsman@ufon.cz
Komu: Václav Linek
Datum: 19. 12. 2014 14:49:50
Předmět: RE: nespokojenost s výsledkem reklamace poškozeného wifi routeru -reklamace nově zakoupeného wifi routeru TP-Link TL-WR842ND ver.2 - nefunguje tlačítko Wifi On/Off button, tlačítko neplní svou funkci – nevypíná ani nezapíná Wifi

Vážený pane Linku,

na základě Vaší stížnosti bych Vás chtěla informovat, že naši vývojáři pracují na novém firmware, který danou chybu (nefunkční tlačítko) opraví. Dle dostupných informací bude úprava dokončena dnes. V tuto chvíli jsou dvě možnosti:
1. zaslání přístroje na naší adresu a servisní oddělení přehraje firmware
2. stáhnete si novou verzi z webových stránek (uloženo bude během příštího týdne) a aktualizaci si provedete sám.
Manuál k přístroji, který máme k dispozici je na webových stránkách zde http://www.airtelecom.cz/cs/osobni/pro-zakazniky/technicka-podpora/32 (zde bude uložena i nová verze firmwaru).

Jako kompenzaci Vám bude připsán kredit ve výši 200 Kč (předáno na příslušné oddělení).
Z důvodu řádně čerpané dovolené v následujících dnech, Vás požádám o komunikaci s kolegy na emailu reklamace@ufon.cz. V opačném případě Vás budu kontaktovat nejdříve 5.1.2015.
V případě technických dotazů Vás bude kontaktovat přímo kolega z technického oddělení.

Velice se omlouvám za způsobené komplikace.

S pozdravem

Loga_ufon_a_air_barevne_cmyk.png
Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Air Telecom a.s. | Českomoravská 2408/1a | 190 00 Praha 9
W: www.ufon.cz | www.airtelecom.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2015 10:04, před 10 lety

Vážený pane Linku,

zaslali jsme Vám přístroj, který měl být funkční a který jste mohl využívat do doby aktualizace firmware.
V případě, že se Vám nedaří přihlášení do webového rozhraní, je možný telefonický kontakt s naším technickým oddělením.
V případě, že se rozhodnete oba přístroje TP linky vrátit, bude Vám vrácena uhrazená částka za přístroj.
Adresu pro zaslání přístroje jsem Vám zaslala v emailu.

S pozdravem

Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.1.2015 01:12, před 10 lety


Václav Linek

Vážená paní ombudsmanko,
informacemi od Vaší firmy jsem trochu zmaten.
Vy mi sdělujete,že posledně zaslaný přístroj
je pouze zápůjčka, do doby než se Vaším
pracovníkům podaří opravit firmware k mnou
zakoupené verzi wifi routeru Tp-LINK TL-WR842ND v.2,
ale Vaše servisní oddělení mě v přiloženém dopisu
napsalo, že je to náhrada za poškozený
router, poslali mi novou bezplatnou fakturu,
dodací a záruční list - bezplatně a požadují
po mně zaslání původně zakoupeného routeru
zpět do Vaší firmy. Co si z toho mám vybrat?
Platí Vaše informace, Vaše slova nebo jejich
oznámení? To na úvod.
Co se týče mého oznámení, že mi nefunguje
webové rozhraní u Vámi zaslaného náhradního
přístroje, nakonec se mi podařilo zjistit,
že je to způsobeno tím, že mně Vaši pracovníci
servisního oddělení v dopise neupozornili
na to, že mi posílají jinou verzi wifi routeru,
ani mi v zásilce k této verzi neposlali alespoň
stručný manuál, tento manuál jsem si musel nakonec
stáhnout z internetu a zde jsem se dozvěděl, že
u této verze wifi routeru se k webovému rozhraní
nepřihlašuji přez ip adresu 192.168.100.1,ale
přez ip adresu 192.168.200.1 což jsem samozřejmě
nemohl vědět. Tím moje trápení s tímto routerem
neskončilo, rozhraní po mě chtělo heslo, které
v manuálu není uvedeno. Když jsem provedl
hardverový reset routeru, který byl u původní
2 verze bezproblémový, zjistil jsem, že u této
1 verze routeru zřejmě probíhá jiným způsobem,
protože led kontrolky reagovaly jiným způsobem
a reset se nepovedl.Náhou jsem ale zkusil
zadat heslo admin a naštěstí to vyšlo.
Zjistil jsem,že Vámi zaslaný, náhradní wifi router
starší verze se podstatně více zahřívá, více topí,
má pomalejší odezvy, na nastavování firmware
si musím brát brýle na čtení,protože je zpracován
velmi malými písmeny.Takže o tento bych moc velký
zájem neměl, ale nějakou přechodnou dobu bych
byl ochoten ho používat jako náhradu, ale
potřeboval bych alespoň ,aby mi nějaký Váš technik poradil
jak se u této verze routeru provádí hardverový
reset - tlačítkem reset na přístroji, jaký je
rozdíl při hw resetu u verze1 přístroje a hw
resetu u verze 2 a jak na to mají reagovat led diody?
Ve stručném osmistránkovém manuálu jsem tuto
informaci nikde nenašel, tam je uvedno pouze
jak připojit usb modem a jak nastavit wifi heslo,
toť vše.
Mohla by jste mi prosím sdělit alespoň
rámcově,řádově v kolika týdnech,měsích do kdy si
myslítě,že by mohl být opravený firmware k mnou zakoupenému
wifi routeru Tp-LINK TL-WR842ND v.2 .
Kdyby se nakonec Vaším pracovníkům nepodařilo
firmware opravit a já bych byl nucen zakoupený
přístroj i náhradní zapůjčený wifi router
vrátit a vy by jste mi vrátili peníze,
mohli by mi Vaši pracovníci - technici
poradit - zda je na našem trhu možno zakoupit
nějaký wifi router, který by podporoval
Ufonovy cdma usb modemy?¨
Já jsem se zkusmo díval na e-shopech po
wifi routerech podporujích cdma usb modemy
a narazil jsem například na Edimax n Lite,
na AirLive4GLTE od firmy Ovislink.
Mohli by mi Vaši technici poradit,zda
by třeba s těmito dvěma wifi routery
nebo s jinými jim známými wifi routery
fungoval mnou používaný usb cdma modem
VERTEX VW110L,nebo jíné Vaše usb cdma modemy
,bez nutnosti instalovat neoriginální
openwrt firmware,to znamená s firmwarem
přímo od výrobce, možná dokonce
lokalizovaným do češtiny a s podrobným
manuálem?
Čekám na informace od Vás v této mé věci,
Vaše vyjádření a Váš postoj k tomuto.

S pozdravem Václav Linek










Ombudsman@ufon.cz
RE: http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/5163/
16. 1. 2015, 9:45:32
Komu: vaclavlinek@post.cz
g
Vážený pane Linku,

požádám Vás o chybu případně informaci co se děje při přihlášení do webového rozhraní. Pokusí se Vás telefonicky kontaktovat technik.
V případě, že chcete přístroje vrátit, je to možné. Zašlete je společně na adresu:
Air Telecom a.s.
U Továren 256/14
102 00 Praha

Následně Vás požádám o zaslání kopie podacího lístku na tento email, pro proplacení poštovného. Peníze za přístroj Vám budou vráceny složenkou na Vámi uvedenou adresu v dolní části emailu.
Toto vyjádření zároveň přidávám k Vaší stížnosti na portále Dtest.

S pozdravem

Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Air Telecom a.s. | Českomoravská 2408/1a | 190 00 Praha 9
W: www.ufon.cz | www.airtelecom.cz






Václav Linek (vaclavlinek@post.cz) konverzaci
http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/5163/
Dnes 10. 1. 2015, 2:18:48
Komu: Ombudsman@ufon.cz

Vážená paní ombudsmanko,
nejdříve bych Vás chtěl upozornit, že tato naše komunikace má probíhat přez
webové stránky časopisu dTest, který funguje jako zprostředkovatel řešení tohoto
problému s mnou zakoupeným přístrojem od Vaší firmy Air Telecom, a.s., a proto
bych Vás chtěl požádat abyste veškerou komunikaci mezi námi směřovala
na webovou stránku dTestu http://
www.vasestiznosti.cz/stiznost/5163/.
V pátek 9.1.2015 mně firma PPL doručila Vámi avizovaný bezplatně
zaslaný nikoli wifi router TPLink
TLWR842ND
ver.2, ale starší výběhový
typ nižší
verze 1, která se dá na inernetových eshopech
pořídit za téměř
poloviční cenu než novější verze 2 (wifi routeru TPLink
TLWR842ND
ver.1).
U tohoto nyní Vámi zaslaného wifi routeru sice na první pohled tlačítko
wifi on/off funguje,ale s jistotou se to tvrdit nedá, neboť u tohoto routeru
z mně neznámého důvodu nejde na ip adrese 192.168.100.1 (dle vašeho velice
stručného manuálu) spustit webové rozhraní routeru pro nastavování funkcí
routeru, které zajišťuje GNU firmware openwrt, to znamená ,že
tento wifi router nejde přez webové rozhraní zprovoznit, nelze na něm
vůbec nic nastavit, je to jako by jste mi poslali kolo bez řidítek, které
se samozřejmě nedá řídit.
A co by jste si paní ombudsmanko myslela o firmě, jaký by jste si udělala
názor na firmu u které si koupíte přístroj, ke kterému nedostanete dostatečně
podrobný návod v českém jazyce, u přístroje navíc nefunguje
jedno tlačitko zajišťující jednu z důležitých bezpečnostních funkcí přístroje,
následně je Vám zamítnuta reklamace, posléze s Vámi přestane firma komunikovat,
následně za příspění časopisu dTest je obnovena komunikace,
firma s níž komunikujete se drží zásady můžete
se ptát na co chcete, ale mi
Vám odpovíme pouze na to, na co mi budeme chtít, dále se firma drží zásady
slibem neurazíš, je Vám slíbeno zajištění nového firmwaru, ale tento slib je pouze
slibem a opět není splněn, firma Vám pošle nový přístroj v nižší verzi,
která se dá na internetu sehnat téměř za poloviční cenu než původní druhá
verze přístroje, ale tento zaslaný přístroj je opět zmetek, který není
možno zprovoznit , neboť u něho nefunguje webové rozhraní pro spuštění
a nastavování wifi routeru.
Paní ombudsmanko myslíte si po tomto všem, že Vaši odpovědní zaměstnanci
jsous chopni mně zaslat skutečně funkční přístroj a ne nějaký nefunkční zmetek
nebo bude lepší, když mi vrátíte mnou zaplacené peníze složenkou na mou adresu
a já vám zašlu zpět Vámi zaslané dva zmetky?
Jesltiže se mnou nesouhlasíte,že mi byly Vašimi pracovníky zaslány zmetky, jsem
ochoten tyto přístroje zapůjčit k odbornému posouzení,k redakčnímu testování
odbornými znalci časopisu dTest a s výsledky může být seznámena široká veřejnost.
Omlouvám se za tato možná tvrdší slova, ale každému jednou dojde trpělivost.
V případě, že budete chtít vrátit nefunkčí router napište mi prosím zda
ho mám poslat na vaši provozovnu na Tovární nebo Českomoravské ulici.
Odpověď na tento dopis prosím směřujte na webovou stránku dTestu
Václav Linek (vaclavlinek@post.cz) konverzaci
http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/5163/.
S pozdravem Václav Linek



Od:Ombudsman@ufon.cz
Komu: Václav Linek
Datum: 8. 1. 2015 8:41:17
Předmět: RE: nespokojenost s výsledkem reklamace poškozeného wifi routeru reklamace
novězakoupeného wifi routeru TPLinkTLWR842ND
ver.2 nefunguje
tlačítko Wifi On/Off button,
tlačítko neplní svou funkci – nevypíná ani nezapíná Wifi

Vážený pane Linku,
velice mě mrzí vzniklá situace, předala jsem Vám informace, které jsem sama obdržela. Z technických
důvodů opravdu firmware nebyl vložen na naše stránky a na jeho úpravě se stále intenzivně pracujeme.
V tuto chvíli máme pro Vás řešení v podobě zaslání TP linku (samostatný přístroj), který má funkční
tlačítko na zapnutí/vypnutí Wifi. Tento přístroj Vám bude odeslán dnešním PPL (doručován by měl být
zítra nebo v pondělí). Tento přístroj zasíláme zdarma na naše náklady.
Omlouvám se za vzniklé komplikace a přeji hezký den.
Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Air Telecom a.s. | Českomoravská 2408/1a | 190 00 Praha 9

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 12:35, před 10 lety

Může nám spotřebitel potvrdit, že souhlasí s výsledkem reklamace a zasláním náhradního přístroje, který odpovídá požadovaným vlastnostem?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.1.2015 18:06, před 10 lety


Václav Linek

Vážená redakce dTestu,

já osobně jsem z této komunikace s firmou Air Telecom a.s.
dosti znechucen. Na jednoduché a přímé otázky většinou nedostávám
nikdy přímou odpověď.Buď nedostanu žádnou odpověď nebo odpovídají
na něco jiného než na co se jich ptám, případně mlží.
Firma se nikdy přímo nevyjádřila k tomu, zda její reklamační
oddělení pochybylo, když 26.11.2014 zamítlo mou reklamaci ohledně
nefunkčního wifi on/off tlačítka s vysvětlením ,že závada nebyla
shledána.
Dne 19.12.2014 mi bylo oznámeno, že si můžu z jejich webu stáhnout
opravený firmware s kterým mi bude wifi on/off tlačítko na mnou
zakoupeném wifi routeru Tp-LINK TL - WR842ND v.2 fungovat bezchybně.
Toto ale nebyla vůbec pravda a nyní více než po měíci mi 22.1.2015
firma přestává odpovídat prostřednictvím webu vasestiznosti na dTestu
a na můj mail mi oznamují že nyní byl vznesen požadavak na oprávněnou
osobu ohledně časového rozmezí týkající se aktualizace firmwaru.
Jakmile budou mít bližší informace, zašlou mije. Kdy?
Firma mi také nikdy přímo neodpověděla na můj dotaz zda oni považují
jejich osmistránkový manuál, popisujíci pouze dvě věci připojení modemu
k wifi routeru a nastavení wifi hesla, za dostačující pro plnohodnotné
používání jimi nabízeného wifi routeru Tp-LINK TL - WR842ND v.2.
Já osobně takový manuál považuji za směšný a samozřejmě za silně nedostačující.
Myslím si, že v tomto mém názoru mi redakce Dtestu a každý logicky uvažující člověk dá jistě za pravdu.
Dne 16.1.2015 mi bylo oznámeno na webu vasestiznostinásledující:" Vážený pane Linku, zaslali jsme Vám přístroj, který měl být funkční a který jste mohl využívat
do doby aktualizace firmware".Mám toto chápat jako zápůjčku od firmy Air telecom do doby než mi budou schopni zaslat na můj e-mail nebo umožní stáhnout opravený firmware? V tomto případě nevidím důvod proč bych jim měl zasílat původně zakoupený wifi router Tp-LINK TL - WR842ND v.2, protože budu čekat na aktualizaci
firmwaru.
K jimi zaslaném náhradním wifi routeru Tp-LINK TL - WR842ND v.1 mohu uvést následující - toto je starší verze wifi routeru - verze č.1, tato verze má jiný hw, tlačítko wifi on/off funguje sice bezchybně,ale bohužel zase nefuguje tlačítko reset pro hw reset- není možno úspěšně provést hardvérový reset, tento model vícé topí,má pomalejší odezvy, nepodporuje Ipv6 na rozdíl od verze č.2, firmware je zpracován velmi malými písmenky a tak je nutné použít brýle na čtení na rozdíl od verze routeru č.2, kde je text firmwaru zpracován sice v angličtině,ale alespoň dostatečně velkými písmeny pro běžné čtení.
Na zákládě těchto skutečností tento náhradní wifi router nepovažuji jako rovnocennou náhradu za původní router, ale pouze za vstřícné gesto firmy Air telecom a.s.- formou bezplatné zápůjčky,do doby než bude k dispozici opravený,aktualizovaný
firmware k mmnou zakoupenému wifi routeru vyšší verze Tp-LINK TL - WR842ND v.2
Dočasné používání tohoto routeru si umím představit.
Na můj dotaz, zda by mi technici firmy Air Telecom.a.s. mohli poradit nějaký wifi router na našem trhu, podporující usb cdma Ufonovi modemy, mně bylo sděleno následujíci: "Žádný seznam kompatibilních wifi routerů tu bohužel nemáme. Je nutné je vyzkoušet".Toto budí dojem, že na našem trhu žádně wifi routery, podporující Ufonovy usb cdma modemy neexistují, a proto se toto firma Air Telecom, a.s. pokusila řešit tuto situaci použitím neoriginálního GNU Openwrt firmwaru - ke kterému neexistuje dostatečná dokumentace ani podrobný manuál ani v anglickém jazyce natož v češtině a může docházet problémům při komunikaci openwrt firmwaru s hardvérem wifi routeru.
Na závěr bych ještě řekl, že jsem dlouholetým uživatelem Ufonových usb cdma modemů, které mým potřebám doposud postačovaly a byl jsem relativně celkem spokojen.
Tuto anabázi s wifi routerem podstupuji hlavně z důvodu možnosti přípojení dalších mobilních zařízení k internetu přez wifi hotspot a také z důvodu větší bezpečnosti při připojovaní k internetup řez wifi router.
Bohužel tato situace můj náhled na firmu Air Telecom, a.s., poskytující
tyto službý, nevylepšila spíše naopak.
Pokud má redakce Dtestu nějaké pochyby o mnou citovaných nedostatcích u wifi routerů Tp-LINK TL - WR842ND v.2 a Tp-LINK TL - WR842ND v.1 a pokud i firma Air Telecom, a.s. s tím bude souhlasit, jsem ochoten tyto wifi routery zapůjčit redakci Dtestu a jejím nezávislým znalcům k redačnímu testování, které by posoudilo
oprávněnost mých tvrzení naproti tvrzením firmy Air Telecom, a.s.
Pro mě osobně tato reklamace - nepříjemná anabáze bude ukončena v okamžiku,
kdy obdržím od firmy Air Telecom.a.s. alespoň opravený,aktualizovaný firmware, umožňující používat používat všechny funkce wifi routeru Tp-LINK TL - WR842ND v.2, včetně tlačítka wifi on/ff.
Kdyby firma Air Telecom, a.s. přidala i podrobný manuál(stačilo by i v angličtině) k tomuto routeru s firmwarem Openwrt ve formátu pdf bylo by to dokonalé, ale toho se bohužel asi nikdy nedočkám.

S pozdravem Václav Linek.





Ombudsman@ufon.cz
RE: TpLINKTLWR842NDv.2 www.vasestiznosti.cz/stiznost/5163/
22. 1. 2015, 11:33:20
Komu: vaclavlinek@post.cz


Vážený pane Linku,
moje rozhodnutí je jakožto nadřízené osoby reklamačního oddělení (servisního oddělení) platné a moje
předchozí vyjádření ohledně vrácení přístroje, můžete považovat za konečné.
Vaše dotazy jsem předala na technické oddělení a zde zasílám jejich vyjádření:
Reset přístroje je nutné provést tímto způsobem: podržet reset cca 5 sec. a pustit - všechny kontrolky
probliknou.
Žádný seznam kompatibilních wifi routerů tu bohužel nemáme. Je nutné je vyzkoušet.
Dále jsem vznesla požadavek na oprávněnou osobu ohledně časového rozmezí týkající se aktualizace
firmwaru. Jakmile budu mít bližší informace, zašlu Vám je.
S pozdravem
Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Air Telecom a.s. | Českomoravská 2408/1a | 190 00 Praha 9
W: www.ufon.cz | www.airtelecom.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 16:15, před 10 lety

Rádi bychom v této souvislosti požádali o reakci společnost, aby nám objasnila svůj postoj k věci. Tedy zda se z jejího pohledu jedná o dočasné zapůjčení náhradního zařízení do doby, než bude reklamovaná závada odstraněna, nebo se z její strany jedná o návrh na konečnou výměnu?

V tomto případě je nutné zdůraznit, že pokud zboží neodpovídalo popisu, má spotřebitel právo na dodání věci, která by byla v souladu s popisem. Reklamace by měla být vyřízena nejpozději do 30 dnů, strany se ale mohou dohodnout na delší lhůtě řešení. Dále platí, že se strany mohou dohodnout na odlišném způsobu řešení reklamace, než který předpokládá zákon, ale k tomu je samozřejmě nutný souhlas obou stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2015 13:01, před 10 lety


Václav Linek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

tímto žádám o ukončení vedení mé stížnosti na firmu Air Telecom a.s. Důvodem této mé žádosti je to, že ani po pěti měsíchích obě strany nedospěly k jakékoli dohodě, a také to, že firma Air Telecom a.s. se mnou na Vaší webové stránce již přes čtyři měsíce vůbec nekomunikuje, tudíž nevidím žádný smysl, důvod, proč v prezentaci mé stížnosti. S pozdravem. Václav Linek