Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#51632Neoprávněně stržené peníze za SMS i po stopnutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2021, před 3 lety

Milena Bíbová

Znění stížnosti

od 21.5.2021 do 17.6.2021 mi bylo strženo 13 x 99 kč za nějaké aplikace a hry a za služby pro dospělé i poté co jsem služby deaktivovala ještě týž den (21.5..2021 a přišla mi deaktivačni SMS), nyní ve vyúčtování jsou strhávané platby ještě celý měsíc Bíbová


Požadované řešení

vrácení 13 x 99 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2021 11:45, před 3 lety

Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2021 10:26, před 3 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. S ohledem na částku a neuvedení údajů nemůžeme nyní ověřit, zda-li se jednalo o službu zprostředkovanou skrze nás. Poskytovatelů technologie je více. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:0 hod), můžeme vše ověřit a reklamaci vyřešit za vás, částku vám případně rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2021 21:39, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2021 13:57, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.