Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 11.7.2021 kolem 6 hodiny večer, bylo na Vaší pobočce v Kaflundu v ČB odmítnuto vrácení zboží. Ten samý den ráno bylo zakoupeno zboží v pobočce v Českém Krumlově. Jednalo se o dárek miminkovského zboží. Velikost byla malá a chtěli jsme zboží vyměnit za větší. Na pobočce jsme předložili paragon a ustřižené cenovky (jednalo se o dárek, kde je nevhodné ponechat cenovky). Arogantním jednáním nás poslali zpátky do Krumlova, že si nás budou pamatovat. Odešli jsme a na jiné pobočce v Českých Budějovicích nebyl s vrácením zboží žádný problém. Hned jsme zakoupili zboží ve větší velikosti. Na pokladně je mimo jiné uvedené, že zakoupené zboží lze vrátit na jakékoliv pobočce do 30 dnů bez udání důvodů společně s paragonem zakoupeného zboží.
Tepláková souprava a džíny pro chlapce 12-18 měsíců
Vrácení zboží a zakoupení většího
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti vyplývá, že "nakonec" došlo k vrácení, resp. výměně daného zboží. K tomu došlo v souladu se smluvními podmínkami, dle kterých je možné vrátit zboží zakoupené na kamenné provozovně prodávajícímu do třiceti dnů na jakékoliv pobočce.
Pokud se prodávající smluvními podmínkami neřídí (tzn. odmítne přijmout zboží nabízené spotřebitelem ke vrácení, resp. k výměně), může spotřebitel požadovat náhradu škody z titulu porušení smluvní povinnosti, jestliže mu nějaké vznikla (zbytečně vynaložené cestovné atd.).
Jelikož celá věc byla smírně vyřešena prostřednictvím jiné pobočky v témže místě, stížnost tímto uzavíráme.