Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#51637Nevymenený tovar, resp. nevrátenie finančnej hotovosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2021, před 3 lety

Ľubomír Slovinský

Znění stížnosti

Po objednaní taktických rukavíc mi boli zaslané rukavice v inej farbe, ktoré som žiadal vymeniť za požadovanú farbu. (RF437138082SK(8699136) Pánské taktické rukavice s ochranou kloubů. Odoslané dňa: 26.marca 2021. Odhadovaný dátum doručenia: 2.apríla. Tieto som reklamoval zaslaním dňa 6.4.2021 na adresu ATELI s.r.o. Bratislava. Dňa 21.5.2021 mi vrátená hotovosť 12,02 €. Následnou objednávkou mi boli zaslané rovnaké rukavice, ktoré som taktiež reklamoval zaslaním dňa 21.4.2021. (RF437142590SK(8761938) Odoslané dňa: 9.apríla 2021. Odhadovaný dátum doručenia: 16.apríla. Do dnešného dňa mi rukavice neboli vymenené, ani mi nebola vrátená finančná hotovosť.
Jedna z objednávok by mala mať číslo 1100764460.


Produkt

Pánské taktické rukavice s ochranou kloubů.


Požadované řešení

Vrátenie finančnej hotovosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2021 10:23, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. V takovém případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Spotřebitel tedy může požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2021 10:35, před 3 lety

Vážený pane Slovinský,

na produkt "Pánské taktické rukavice s ochranou kloubů" u Vás evidujeme pouze jednu objednávku, a to č. 1100764460, za kterou Vám byly vráceny peníze dne 3.5.2021. Pokud máte u nás ještě další objednávku, napište nám prosím její číslo, abychom mohli situaci prověřit. Případně nás prosím kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince +421 220 812 528.

Děkujeme.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 15:31, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2021 17:52, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.