Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#51642Hledám vrácené zboží na Bibloo, Jenec6

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2021, před 4 lety

Tatjana Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vas s prosbou. 03.07.2021 jsem v pobočce Zásilkovna, Náměšti Republiky 987, Neratovice vracela zásilku na Bibloo. Zásilka byla označena samolepicím štítkem a Zásilkovna zásilku převzala a přepravila na depo Nehvizdy. Odesilatel:Tatjana Nováková, Kojetická 970, 27711, Neratovice. Příjemce :Bibloo, Průmyslová 485(DC4), 252 61 Jeneč. Čárový kód zásilky 2198809290. Jelikož jsem z Bibloo neměla žádné informace o vrácení zboží, tak jsem začla pátrat a v Zásilkovně, Náměšti Republiky 987, Neratovice paní mne sdělila že zásilku sice Zásilkovna převzala ale vůbec neměla být vrácena přez Zásilkovnu ale jinou přepravou. Teď sháním prosím tuto zásilku a snazne prosím o pomoc při hledání.

Podobný případ už nastal někdy před Vánoce 2020. Jen jiné odběrne místo,Gigamat, Náměšti Republiky, Neratovice ale už dnes neexistuje, bylo zrušené. Stejný odesilatel, stejný příjemce, jen číslo zásilky 2091224480.Tato zásilka zkončila v depu Zásilkovna do dnešního dne nemám žádnou informaci kde se nachází.Jeste jednou prosím o pomoc při hledání. Děkuji mockrát. S pozdravem Tatjana Nováková, Neratovice


Požadované řešení

Prosím najít zasilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2021 17:19, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud se přepravovaná věc vinou společnosti (tzn. poté, co ji společnost přebrala k přepravě až do odevzdání podnikateli) ztratila, je vhodné uplatnit nárok na náhradu škody. Dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 16:37, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.