Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
nedostal jsem peníze poštovní poukázkou zboží jsem si nevyzvedl -objednávka ze dne 15.05.2021--číslo objednávky 3250815901--číslo zákazníka 1370932524..cena 3499,00 kč žádám vysvětlení číslo bankovního učtu jsem neposlal.již je to dva měsíce na vyřízení.dostal jsem 2 zprávy potvrzení ovrácení zboží+kam vámmáme poslat peníze.díky za rychlé vyřízení. adresa:milada.kolarikova@sezna.cz
zaslání peněz
|
Tweet |
Obsah stížnosti je obtížně srozumitelný. Dovozujeme z něj, že spotřebitel odstoupil od smlouvy uzavřené na dálku a nyní požaduje po společnosti vrácení peněžních prostředků, které uhradil. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Bylo-li placeno hotově, náleží spotřebiteli vratka plateb v hotovosti; bylo-li placeno převodem, měl by prodejce poukázat spotřebiteli peněžní prostředky na účet. Pokud prodejce za tímto účelem spotřebitele vyzve ke sdělení platebních údajů, měl by mu je spotřebitel poskytnout.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Kolaříku. Omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti. Doporučujeme Vám v této záležitosti kontaktovat náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
nechtěl jsem odstoupit od smlouvy ,ale na základě druhé zprávy jsem čekal na poukázku,naprodejně mi řekli at čekám ,po delší době čekání jsem zjistil že mi vyzvednutí propadlo a neměl jsem nárok na vyzvednutí ,i po spojení s vámi mi vedoucí říká at čekám možná to mám pospřeházeny lepší to napsat neumím prosím o vyjádření díky jan kolařík
I pokud by nešlo o odstoupení od smlouvy, lze jednoduše shrnout, že společnost není oprávněna zadržovat peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu.
Pokud spotřebitel objednané zboží vrátil, popř. vůbec neobdržel (to z obsahu stížnosti s jistotou nevíme), má nárok na vydání peněžních prostředků, které za zboží zaplatil.
Pokud spotřebiteli nevyhovuje psaná forma, může se obrátit na naší bezplatnou právní poradnu na telefonním čísle 299 149 009, kde může podrobně popsat skutkový stav.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby nás mohla informovat o tom, zda peněžní prostředky spotřebiteli již vydala, nebo nikoliv, resp. zda existuje zákonný či smluvní důvod, který ji k nevydání peněžních prostředků opravňuje.
Děkujeme stranám za součinnost.
Dobrý den, situaci jsme prověřili. Objednávka, kterou zákazník uvádí byla vytvořena na dobírku a nebyla zákazníkem převzata od přepravce. Následně byla vrácena zpět na naše logistické centrum. Zákazníkovi tedy v tomto případě nenáleží vrácení dobírkové částky, protože zásilka nebyla uhrazena. Z naší strany tento případ uzavíráme. Děkujeme za pochpení. Hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít. Děkujeme stranám za součinnost.