Společnost


NET Space s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51656Jiná barva zboží a neobdržený kapsář + nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2021, před 3 lety

Nikola Skoupá

Znění stížnosti

Dobrý den,

19.4.2021 jsem si objednala u této společnosti lehátko Caretero loop v barvě mint. Mělo konstrukci v barvě mint i potah lehátka byl v barvě mint. Bohužel mi ale přišlo jiné, konstrukce byla v barvě šedá a potah lehátka v barvě mint. Pokoušela jsem se jim dovolat, nikdo to ale nebral, tak jsem psala emaily, konečně jsem se trefila na jeden, kde laskavě odpoví. Pan mi odepsal, konkrétně J. T., že za barvu nemůžou, že jak jim to odeslal výrobce, tak to oni odesílají. Říkám ok, může se to přece stát (i když teď si říkám, že to mohlo byt klidne i ze dvou kusů sestavené) a pokud mi kapsář nepřišel, tak mi ho hned odesílají. Dodnes mi žádný nepřišel, na emaily opět nereagují, telefon nezvedají. To vědět, objednám jinde. Je mi jasné, že opět nebudou reagovat, ale jen doufám, že aspoň si to nekdo přečte a tak ho to odradí od nákupu u nich.


Produkt

Caretero loop mint - houpací lehátko pro miminko


Požadované řešení

Za tohle jednání bych chtěla tu konstrukci, která má u lehátka být a ten kapsář.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 11:00, před 3 lety

Neodpovídá-li dodaná věc tomu, co si strany domluvily (např. chybí nějaká část věci, věc nemá sjednané vlastnosti, atd.), je možné věc reklamovat. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Uplyne-li tato lhůta a nedodaná část nebude ani poté dodána, může spotřebitel od (celé) kupní smlouvy odstoupit pro nevyřízení reklamace řádně a včas.

Pokud věc nebyla dodána ve sjednané jakosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Je-li reklamace uznána, náleží spotřebiteli poštovné jako účelně vynaložený náklad ve smyslu § 1924 občanského zákoníku.

Jelikož se jedná o smlouvu uzavřenou na dálku, má spotřebitel také dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 16:45, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.