Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zjistil jsem ze nepřekousnu svuj zazitek jen tak,- v nedeli 11.07.2021 jsem cestoval osobnim vlakem ze svetle nad sazavou do ledce nad sazavou (příjezd do ledce s malim zpozdenim v 19,00 hod.....jde mi o paní vlakvedoucí
: jizdenky VDV nebo ceskych drach neresi,lidi čuměj proc je jina cena nez minule-nezájem, popohání při výstupu slovy šup šup...to ještě zvládám , ale ze madam ma na nohach lodicky a jedina ve vlaku nema respirator ani rousku mi prijde vazne moc.....
(prijel jsem rychlikem vysocina do světle...tam se vlakovy personal peče,(víte jaky je to tip vozů.......všichni splaveny potem a pěkně s respiratorem ......zato madam v pěkně klimatizovane jednotce na to sere......
Klackem po palici.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.