Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#51670Nedodáni zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2021, před 4 lety

Jan Petráš

Znění stížnosti

Dne 13.7.2021 mi bylo sděleno doručeni balíku v době od 8-14.00 hod,i z kontaktem na řidiče,po neůspěšnem voláni kdy řidič několikrát mobil tipnul,jsem poslal sms kdy bude balik doručen,napsal mi do 15.00 hod,pak mi přišla dalši sms že balík u mne bude do 20 minut,Samozřejmě nic.po 16 hodině jsem dostal email že neůspěšné doručeni i když jsme byli já i manželka doma,dokonce jsem čekal a vyhližel před barákem! tedy že balík je na poště.Nevim proč takové lidi zaměstnávate kteři jsou lini balik doručit.Kdybych nezkontroloval email ani nevim že balik je na poště.Žádne avizo do schránky,nebo sms.Dnes 14.07.má dojit jiný balik zas má být doručení od 8-14.00 hod.Už nevěřim že balík vůbev doruči.Na co tedy tedy je ten rozvoz balíku aby si kurýr šel dat kávičku nebo se mu nechce prostě nechápu.V tom připadě zrušte doručeni do ruky neboli rozvoz a ať si každý i ti chudáci co nemohou chodit nějak dobelhají pro zásilku.S pozdravem Petráš Jan


Produkt

Rozvoz balíků


Požadované řešení

Nezaměstnávat takové řidiče(kurýra) který nedokáže doručit zásilku!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 09:10, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.