Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na měsíc jsem zaplatil premiove clenstvni na seznamce c-date. S jasným umyslem využít a zaplatit 1 měsíc. Několik dni po zaplacení, když jsem si chtěl členství na další měsíc včas ukončit, systém společnosti Interdate S.A. tuto možnost vypnul a píše toto "Nastavení účtu budou dostupné za několik dní, jakmile bude platba zpracována. Do té doby si užívejte výhod Vašeho Prémiového členství a tuto možnost zkuste později. Děkujeme za pochopení.".
Prosim o radu jak dále postupovat.
Zruseni clenstvi na portalu c-date.com
Zruseni clenstvi a zamezeni jeho obnoveni.
|
Tweet |
Co se týče placeného smluvního vztahu, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství, je zákazník oprávněn takový vztah vypovědět kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést buďto v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka, nebo kliknutím zde (podle pokynů k ukončení Prémiového členství). Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.
Kromě výpovědi učiněné přímo skrze aplikaci může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech C-Date a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu C-Date používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u C-Date.
Písemná výpověď musí být zaslána na:
a) adresu Interdate S.A., C-Date zákaznický servis / výpověď, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;
b) fax: 0042 022 720 49 26; nebo
c) email: service@c-date.cz.
Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li C-Date doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.
Placený smluvní vztah nelze vypovědět pouhým vymazáním profilu. Jestliže zákazník vymaže svůj profil, zůstane tím placený smluvní vztah nedotčený.
Pokud není zrušení členství možné přímo skrze profil spotřebitele, doporučujeme spotřebiteli, aby zaslal písemnou výpověď na výše uvedenou adresu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den, prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště. Děkujeme Vám.
To je právě ten problém.
Předplatné nelze zrušit kdykoliv během zůčtovacího období. Je to jen určitý krátký interval během zůčtovacího/zaplaceného období - na který Vás provozovatel/obchodník neupozorní ani konkrétně nespecifikuje. V podstatě jste v situaci, že po Vás chtějí zaplatit další měsíc. Teprve pak členství zruší, ale upřímně tomu nevěřím.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.