Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Společnost M.B.A. finance je dle mého názoru jen banda lidí, co se snaží vytáhnout z lidí co největší množství peněz. Byl mi doručen dopis pouze od okresního soudu o vymáhání dluhu. Přitom společnost převzala dluh v dubnu 2020, ale informována jsem měla být údajně až v květnu 2021 kdy stejně žádný dopis nepřišel. Tudíž společnost i tak odeslala první upomínku po roce od převzetí případu a pochopitelně za ten rok, tam naskákala částka o půlku větší. Při komunikaci se společností mě operátoři jen přehazují z jednoho na druhého a říkají jak se někdo ozve. Bohužel nikdo se neozývá na e-maily taky nereagují. Tak asi čekají až částka opět vzroste jinak si jejich NEKOMUNIKACI neumím vysvětlit. Stejnou stížnost jsem již odeslala na exekutorskou komoru. Protože již dál nevím, jak postupovat.
Požaduji řešení toho, že společnost nechala dluh narůstat a až se jim zdál dostatečně velký.
|
Tweet |
Věřitel může celou pohledávku nebo její část postoupit smlouvou jako postupitel i bez souhlasu dlužníka jiné osobě (postupníkovi). Dle odborné literatury není ani stanovena povinnost informovat dlužníka o postoupení pohledávky. Dokud však postupitel dlužníka nevyrozumí, nebo dokud postupník postoupení pohledávky dlužníku neprokáže, může se dlužník své povinnosti zprostit tím, že splní postupiteli (původnímu věřiteli), nebo se s ním jinak vyrovná.
Pokud bylo ve věci vydáno pravomocné a vykonatelné rozhodnutí, má dlužník povinnost v souladu s takovým rozhodnutím dluh plnit.
Dobrý den, paní Maděrová,
nemůžeme souhlasit s Vaší interpretací událostí. Měli jsme maximální snahu mimosoudně vyřešit pohledávku, kterou vůči Vám nárokuje náš klient. Použili jsem všechny kontakty uvedené klientem v podkladech případu, ale bohužel se nám nepodařilo se s Vámi spojit. V momentě kdy jste nás kontaktovala, byl již případ ve správě soudního oddělení.
Lukáš RICHTER
Manažer call centra
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.