Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51676Zaplacený výnos balíku, který mi řidič nevynesl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2021, před 3 lety

Denisa Galbavá

Znění stížnosti

Dobrý den, chci podat stížnost na řidiče, který mi dnes 14.7.2021 v 13:00 doručil balík ze Ikea. Jeho tele. číslo je XXX. Měla jsem zaplacené doručení s výnosem až do bytu. Řidič mi balík dal a odešel, a já mu sdělila, že mi má balík zanést až nahoru, protože mám zaplacený výnos až do bytu. Řidič mi velmi arogantně odvětil, že to určitě nemám a šel pryč. Nechápu co si ti vaši řidiči dovolují k zákazníkům. Člověk si zaplatí nadstandartní službu, kterou ani nedostane. A není to poprvé co mám s vaší společnosti a řidiči problém. Budu ráda, kdybyste s tím něco začali dělat. Pokud s tím nebudete neprodleně něco dělat, podám na vás žalobu, z důvodu klamaní zákazníka. Opravdu si takové arogantní chování od vás nenechám líbit.


Produkt

Objednávka z Ikea


Požadované řešení

Chtěla bych, abyste zaměstnávali lidi co budou dělat svojí práci pořádně. Nebudou arogantní a nepříjemní na své zákazníky. A nejlepší by bylo kdybyste dotyčného řidiče vyhodili a nebo mu škrtli veškeré prémie. S takovým chováním mám špatné zkušenosti jen s vaši společnosti. Opravdu nechápu, že jinde to jde a u vás ne. Jako kompenzaci, bych chtěla abyste se omluvily a zlepšily své služby, poučily své řidiče jak se mají chovat k zákazníkům a dělali svoji práci pořádně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 10:20, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 13:12, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.