Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
5.7.2019 som si zakúpil na skúšku prémiové členstvo na podvodnej zoznamke www.be2.sk, nakoľko bez tohto členstva sa tam nedalo prakticky nič robiť. O mesiac na to som si našiel priateľku, no nie cez túto zoznámku a následne som chcel zrušiť svoj účet, čo samozrejme nešlo, nakoľko bolo aktivované členstvo VIP, toto členstvo malo ísť zrušiť v administrácií profilu, bolo tam na to tlačítko, ktoré samozrejme na klik nereagovalo. Dňa 5.1.2020 som písal na zakaznicky-servis@be2.sk žiadosť o zrušenie členstva a zároveň som zrušil zasielanie mailov z be2.sk.
7.7.2020 si spoločnosť strhla 149,40 Eur s mojej karty, na mail, ktorý som im zaslal so žiadosťou o vrátenie peňazí s vysvetlením, že na ich stránku nechodím a účet som 5.1.2020 prostredníctvom mailu žiadal zrušiť, som nedostal žiadnu odpoveď. Následne mi bola bankou vymenená karta a tak si tento rok nemohli stiahnuť platbu, ktorú teraz vymáhajú.
Prémiové členstvo na www.be2.sk, vymáhanie platby aj po zrušení účtu
Požadujem okamžité zrušenie účtu a profilu na zoznamke www.be2.sk a zastavenie vymáhania neoprávnene požadovanej platby za VIP členstvo.
Platbou za minulý rok nech zalepia svoju nenažranosť.
|
Tweet |
Nově pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem platí aktualizované smluvní podmínky. Změna (v některých bodech) těchto podmínek je důsledkem mimosoudního řešení sporu vedeného se společnostmi provozujícími seznamky v rámci projektu www.neferoveseznamky.cz, který byl připraven a organizován spotřebitelskou organizací dTest.
Změna dle preambule Všeobecných obchodních podmínek společnosti dopadá na všechny spotřebitele (viz pasáž „pro všechny zákazníky společnosti be2 S.a.r.l. platí výlučně tyto Všeobecné obchodní podmínky“).
Konkrétně se změny týkají i zjednodušení procesu ukončení placeného členství
- nově je možné členství ukončit kdykoliv – bez výpovědní doby – přímo prostřednictvím webových stránek seznamky (např. v sekci „Nastavení“ v profilu spotřebitele – to však závisí na konkrétní seznamce a jejím „názvosloví“).
Více na https://www.dtest.cz/clanek-8655/uzavreli-jsme-s-online-seznamkami-dohodu-ktera-pomuze-spotrebitelum.
V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Príjemný deň,
27.7.2021 o 06:46 som be2 odpovedal na mail, ktorý mi medzičasom poslali. Do kópie som zadal aj e-mail michal.hlavacek@be2.com a do príloh som priložil požadované screeny mailu, v ktorom som dňa 5.1.2020 požadoval zrušiť prémiové členstvo a odstrániť účet.
S pozdravom
Peter
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.