Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
dnešní nočním (14.-15.7) vlakem mi přijel tchán a tchýně z Košic -RJ 1020
Po ranním vyprávěním negativních zážitků jsem se rozhodl Vám napsat,
protože není možné lidi přepravovat v takových podmínkách.
Ve voze č.5 nefugovaly žádné záchody, ve voze 4 také ne a chodilo se
do vozu č.3 kde fungoval jeden záchod, ale netekla ani voda.
Záchod byl samozřejmě silně znečištěn.
Ve vozech byla vysoká teplota cca 38 - 40 stupnu, velký hluk z procházejících lidí na 1 záchod, matky s dětma neměly kam chodit na záchod,
lidi bouchali na kupé a průvodčí si stěžoval že je sám na 5 vozů a nestíhal ani roznášet vodu.
Nevím co se děje s Regiojetem, ale tyto služby opravdu neodpovídají standardu a ani cenám 53,40 EUR za lůžkový lístek.
lístek 7992520530, spoj RJ 1020, 14.7 Košice 21:14 - 15.07 Praha 5:55
poctivá revize vozů a posílení palubního personálu.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.