Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51691Porucha O2 TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2021, před 4 lety

Václav Sankot

Znění stížnosti

13.7. ve večerních hodinách jsem použil linku na nahlášení poruchy. Obdržel jsem informaci, že pokud chci komunikovat přímo, musí se obrátit v pracovní době. 14.7. v cca 8:20 jsem se spojil s operátorem, který prověřil připojení a další podrobnosti a sdělil mi, že je to na řešení pracovníků technické podpory a že mě na ně přepojí. Po hovoru s ním mi přislíbil, že se někdo od vás ozve o poruchu bude řešit. Na moji otázku, kdy to bude mi odpověděl, že na to máte 24 hod. Protože se nic nedělo, znovu jsem zavolal na technickou podporu a bylo mi opět vaším pracovníkem řečeno, že do zadal k řešení. Na moji připomínku, že to samé se odehrálo den před tím mi odpověděl, že jsem s ním nemluvil.
Žádám vás urgentně o vyřešení mého požadavku a urychlené odstranění závady, jinak budu donucen se obrátit na jiného operátora.
S pozdravem Václav Sankot


Požadované řešení

Urychlená oprava a zprovoznění programu O2 TV


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2021 09:16, před 4 lety

Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2021 12:10, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
V textu bohužel nezmiňujete žádné identifikační údaje, podle kterých bych mohl službu dohledat a zjistit, v jakém stavu se řešení poruchy nachází.
Obecně to ale funguje tak, že poruchy řešíme přibližně do 36 hodin. Čas je ale orientační, vše záleží na konkrétní příčině potíží. U poruch v řešení delším než 24 hodin dochází k automatickému zohlednění do fakturace.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 15:22, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2021 17:50, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.