Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Obraciam sa na Vás s prosbou o vyriešenie môjho problému.Dňa 2.4.2014 som kúpila tablet NextBook Premium8.Už po jeho zakúpení bola koncovka v konektore voľnejšia,no problém som nijako neriešila (veď mal 24 mesiacov záruku) a používala som ho ďalej,až do doby keď nabíjačka prestala nabíjať.Preto som ho v záručnej dobe poslala na reklamáciu.Dňa 11.11.2014 mi prišla SMS z Alza.cz,že prijali reklamáciu a o vyriešení ma budú informovať SMS a emailom.Prekvapenie prišlo 27.11.2014,keď mi volal kuriér,že čaká pred domom,aby som si prišla vyzdvihnúť balík z Alzy (prečo ma nikto neinformoval o stave reklamácie a tablet mi poslali len tak naspäť).Ďalšie prekvapenie bolo keď som zistila, že tablet je neopravený a zo servisného listu som sa dozvedela,že MÁ MECHANICKY POŠKODENÝ KONEKTOR,UVOĽNENÝ NAPÁJACÍ KONEKTOR(nie je zlomený), TABLET JE PO PÁDE, NÁRAZE,NEREAGUJE ,NEJDE ZAPNÚŤ,STAV DISPLEJA A STAV NABITIA NIE JE MOŽNÉ OVERIŤ,MÁ NULOVÚ KAPACITU BATÉRIE ,NENABÍJA ,pričom TABLET ZAPNÚŤ IDE,REAGUJE (len treba dlhšie podržať tlačidlo!!!) A KAPACITA BATÉRIE JE EŠTE TERAZ 2% ,ČIŽE STAV DISPLEJA A STAV NABITIA SA DÁ ZISTIŤ. Dôrazne odmietam,že som s tabletom nevhodne zaobchádzala, (je ľahšie napísať mechanické poškodenie konektora a vinu hodiť na zákazníka a tým sa zbaviť zodpovednosti ) a odmietam, že mi tablet niekedy spadol!!TABLET MI NIKDY NESPADOL. Jediná pravdivá informácia zo servisného listu je,že tablet nenabíja,ale veď preto som ho poslala na reklamáciu. Nesúhlasím s posudkom technika, veď ako mohol odborne posúdiť stav tabletu a zamietnuť reklamáciu ,keď si ho ani LEN NEZAPOL a nepresvedčil sa o jeho stave.NEPOVAŽUJEM TO ZA ODBORNÉ !!
Tablet NextBook Premium 8 IPS Quad,produkt MD032y32c,sériové číslo YF121308448,
Oprava ,výmena alebo vrátenie peňazí.
|
Tweet |
Spotřebitelka může toto tvrzení rozporovat přímo u prodávajícího a požádat o přezkum reklamace, kdy může předvést, že tablet zapnout jde (pokud ještě není vybitý), anebo se obrátit na soudního znalce, který odborně posoudí existenci vady s ohledem na odůvodnění reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.