Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, jsem stálý zákazník vašeho obchodu, zhruba obden u vás nakupuji. Bohužel většinou když jedu z noční směny, tzn.kolem půl osmé! Otevírací doba je od sedmi hodin. Začínám u ovoce a zelenina, jenom přepravky teprve připravené v uličce na doplňování zboží. Pote maso a uzeniny, s úsměvem se dozvídám že od osmi hodin. Chleby většinou ještě v pekárně. Vino a lihoviny s cedulkami slev které už neplatí! Dozvídám se, že mají čas do osmi to změnit..! několikrát u kasy zjišťuji že ceny už neplatí! A to je jen ten důležitý výčet! Nemluvím o dělnících co jedou do práce pro svačinu a jdou zase pryč ze do osmi čekat nemohou. Je tedy k zamyšlení proč se otvírá v sedm hodin. Konkrétně se jedná o Ústí nad Orlicí. Je to myslím zbytečná logistická chyba kterou si kazite dobré jméno... Děkuji za možnost se vám svěřit a věřím že je možnost tuto věc vyřešit. S pozdravem Skala Tomáš Ústí nad Orlicí
Upravit otvírací dobu aby už od první minuty mohl zákazník plnohodnotně nakupovat veškeré zboží a za správné ceny.
|
Tweet |
Pokud jde o nedoplněné zboží, tato otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Obchodní praktiky jsou právně postižitelné v případě překročení hranice, kterou stát vytyčil, aby oddělil společensky přijatelné chování od škodlivého. Daný problém však není právně postižitelný, neboť z popisu stížnosti nevyplývá, že by společnost porušila svým jednáním některou ze zákonných povinností. Rozsah nabízeného sortimentu zboží je totiž čistě na jejím uvážení. Záleží tedy na společnosti, jaký přístup k zákazníkům zvolí. Společnost by však měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny. Je tedy vhodné zaslat společnosti podnět s Vašimi připomínkami, aby měla společnost zpětnou vazbu.
Poku jde o špatně uvedené ceny, nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.