Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
SMS o dodání dorazila ráno půl hodiny před deklamovaným rozsahem dodání, kdy již jsem byla dávno mimo domov. E-mail dorazil také, ale v jedenáct večer předešlého dne, kdy už do pošty nenahlížím.
Vinou tohoto musím produkt, který jsem si objednala nouzově nakoupit v kamenné prodejně, než bude učiněna nová dodávka. Stejně tak to je přidaná zbytečná práce pro řidiče a pracovníky v nakládce.
Poskytovat informace o dodání včas, abych se mohla patřičně zařídit. SMS o dodání měla přijít předešlý večer nejpozději, nikoliv půl hodiny před ranní dodávkou. Spoléhat na to, že zákazník přečte v noci nebo brzo ráno mail není možné, zvlášť v době, kdy se klade důraz na rychlejší prostředky komunikace.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.