Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51708Nedostačující (pozdní) informování o dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2021, před 3 lety

Sylvie Janovcová

Znění stížnosti

SMS o dodání dorazila ráno půl hodiny před deklamovaným rozsahem dodání, kdy již jsem byla dávno mimo domov. E-mail dorazil také, ale v jedenáct večer předešlého dne, kdy už do pošty nenahlížím.
Vinou tohoto musím produkt, který jsem si objednala nouzově nakoupit v kamenné prodejně, než bude učiněna nová dodávka. Stejně tak to je přidaná zbytečná práce pro řidiče a pracovníky v nakládce.


Požadované řešení

Poskytovat informace o dodání včas, abych se mohla patřičně zařídit. SMS o dodání měla přijít předešlý večer nejpozději, nikoliv půl hodiny před ranní dodávkou. Spoléhat na to, že zákazník přečte v noci nebo brzo ráno mail není možné, zvlášť v době, kdy se klade důraz na rychlejší prostředky komunikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 12:06, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 13:52, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.