Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#5171Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2014, před 10 lety

Zuzana Nekvindová

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupila jsem přes portál Kasa notebook u firmy HP Tronic Zlín. Po 3 měsících mi praskl displej, ale zevnitř, není na skle vidět žádné poškození. Byla mi zamítnuta reklamace z důvodu mechanického poškození. Víko onoho notebooku je totiž jako z gumy, hodně se prohýbá.Znovu jsem žádala o přehodnocení reklamace, ale znovu mi napsali, že se jedná o mechanické poškození.


Produkt

Notebook Lenovo Idea Pad G 585


Požadované řešení

Firma by měla uznat, že výrobek nesplnuje obyčejné požadavky u notebooku, tak aby se člověk nebál při každém otevření, že praskne vnitřní displej. Zatím by postačila oprava, pokud by se stále stávala stejná věc, žádala bych vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 16:45, před 10 lety

Prodávající dle § 2161 občanského zákoníku odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že vada na zboží nebyla přítomna při převzetí nebo skutečnost, že došlo k poškození spotřebitelkou a tím vyloučit, že vytýkaná vada byla na zboží při převzetí. Pouhé tvrzení se za důkaz opaku nepovažuje. Při převzetí se mohlo jednat i o vadu, která není seznatelná pouhým okem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:30, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.