Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,jel jsem dnes vlakem *0247-607 DX 0723 paní byla nevhodná a urazila cestující ciklisty a na mě křičela před malim synem vulgárně až narazela nadavkama na moji rodinu!!!Ze kráva je člověk kterej mě přivedl na svět myslím ze na tu to osobu už někdo si určitě stěžoval …Měla by brát prášky na hlavu …Prosím o řešení s nějakým postihem ať si to paní uvědomí jak se chovat k cestujícím ….Protože když sem řekl ze si budu stěžovat tak se změnila v chování ale todle moc českým drahám nepomůže v reklamě takhle nervózní člověk který si to ani neuvědomuje ale urážet důchodkyně a cyklisti a pak jeste na mě spustí drze a jsem zaměstnanec dopravního podnik a takhle se zachovat tak letim ….Hlavně mě přišla i opita protože narazela i do lidi tak asi bych na místě ČD udělal důrazne řešení ….Děkuji s pozdravem Vás cestující Jiri cesta Hl.nadrazi směr Mnišek pod Brdy čas odjezdu 11:54
Jinak vlak vše jak má být jen průvodci by měl navštívit psychiatra nebo jit do duchodu
Důchod,psichiatr peněžní postih
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.