Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 16.07.2021 mi zazvonil zvonek u dveří, tak jsem se zeptala, kdo to je a pán mi řekl, že je z Komerční banky. Vím, že mám neuhrazené splátky u Komerční banky, kde jsem je ke konci tohoto týdne požádala o to, zda je možnost splátkového kalendáře za mé tři neuhrazené splátky. A mám se bance ozvat v úterý, zda mi bylo vyhověno či nikoliv.
Abych se vrátila zpět k onomu incidentu. Tak vyjdu před dům ke zvonkům, kde čekal pán středního vzrůstu (170 - 175 cm), s fialovými brýlemi, v pruhovaném bílo modrém triku a šortách s obálkou v ruce. A první věta, kterou mi řekl : "Jak to budete řešit?" A já se ho ptala, jestli mi může říct kdo je a ukázat průkaz, avšak neukázal ani mi neřekl své jméno, což mě velmi překvapilo. A dále pokračoval "Přijel jsem Vás zkásnout kvůli Komerční bance". Tak říkám pánovi, znovu zda mi může říct své jméno a že celou věc řeším s bankou. Pak najednou, že je od MBA Finance a dále se na mě obořil, že lžu a že nic v telefonu nemá. S telefonem na mě pořád mířil, tak jsem se ho zeptala, jestli mě tedy natáčí? Ukázal mi že ne a že má ještě pro mě určitě další pohledávku. Obořil se znovu, že lžu, protože v systému nic nemáte a šel blíž ke mě. A znova mi řekl, že lžu. Znovu jsem pánovi vysvětlovala, že čekám na reakci s banky a on že lžu a nechci se domluvit, což není pravda. A znovu jsem slyšela, že mě přijel zkásnout a že já nechci nic řešit a že ty dluhy se mi budou kupit. Pánovi jsem řekla, že tohle chování se mi nelíbí a že je to jako vyhrožování a na to mi řekl, že mi asi nikdo nevyhrožoval, jinak bych prý viděla a že se uvidíme u soudu. Což mě zaskočilo a odešla sem raději domu. Žádnou obálku mi nedal ani vizitku nic. Takovéhle chování jsem nezažila. Vrátila jsem se tedy domu a vygooglovala jsem si Vaši společnost MBA Finance a celou záležitost jsme jim nahlásila a poslala i emailem
Splátky v prodlení
Omluva ze strany inkasního inspektora a dále, aby se inspektoři prokazovali průkazem dané společnosti a komunikovali srozumitelně nikoliv agresivně.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelka je před zaplacením jakékoliv částky pochopitelně oprávněná vědět, na jakém základě tuto částku společnosti poskytuje a s kým vlastně jedná. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.
Spotřebitelce doporučujeme kontaktovat banku (která by mohla být případný postupitel pohledávky) a informovat se o tom, jak v celé věci postupovala a zda dluh skutečně postoupila společnosti M.B.A. Finance s.r.o.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz (jde-li o společnost, které byla pohledávka postoupena).
Dobrý den, paní Štíplová,
reaguji na Vaši stížnost k chování našeho pracovníka při osobním jednání v místě Vašeho bydliště. Jak jsme Vás již informovali, prověřili jsme průběh celého jednání a neprokázalo se, že by došlo k hrubému pochybení ze strany našeho regionálního inspektora.
Jednání má svůj daný protokol, kterým se pracovníci řídí a jeho dodržování kontrolujeme zpětným šetřením u navštívených osob.
Na dotyčného pracovníka jsme dosud neměli žádné stížnosti a všechny kontroly jeho vystupování byly v pořádku.
Vaši stížnost ale bereme na zřetel a budeme chování daného pracovníka bedlivě sledovat. V případě potvrzení podezření z nerespektování pravidel a postupů vůči němu vyvodíme přísné důsledky.
Pevně věřím, že jakákoli další případná jednání budou probíhat v pořádku.
S pozdravem
Lukáš Richter
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: