Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Dnes 16.7.2021 jsem obdržela od NaturaMed zásilku, kterou jsem si neobjednala. Jsou to vitamín K2. Dne 13.7.2021 my od Vás byla doručena SMS: Vazeny zakazniku VitamímK2 je opet skladem. Brzy ve Vasi schrance, prejeme hezky den, Vas NaturaMed. Na tuto SMS jsem odpověděla, že jsem si nic neobjednala a poslala Vám ji zpět. Za chvíli na to mi přišlo oznámení, že odesílání se nezdařilo. Zkusila jsem to poslat několikrát, ale bez úspěchu. Zásilku, kterou jste mi poslali obratem vracím zpět poštou. Bohužel jsem porušila obal na kterém je nálepka České pošty. Obal s tablety porušen není. Informační leták včetně složenky je uvnitř. Důrazně žádám aby jste mi bez mého souhlasu nic neposílali včetně SMS. Přeji si, aby moje osobní údaje včetně ID byly vymazány z Vaší databáze.
Vitamín K2
Žádám o zrušení objednávky a zároveň vymazání mých osobních údajů z Vaší databáze.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Dubská,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost eviduje objednávku produktu Vitamín K2, ze dne 15.4.2021, která byla naší společnosti zaslána prostřednictvím našich webových stránek. Objednávkou tohoto produktu byl zaktivován tzv. věrnostní program pravidelného zasílání. Chybou problémů v logistice nám pak tento produkt došel a zákazníkům, kteří od nás produkt odebírali byla zaslána informativní SMS o odeslání produktu ihned po naskladnění. Informaci, že již následující balení zasílat nechcete jsme od Vás však neobdrželi. Dovolte mi Vás ale ujistit, že pravidelné zasílání produktu bylo ukončeno. Uvádíte, že obdrženou zásilku zasíláte zpět. Jakmile bude doručena do našeho skladu, související faktura bude stornována. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Váš zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.