Společnost


Tomáš Balatka

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5172Nevrácení podruhé uhrazené částky za odebrané zboží - rok po reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2014, před 10 lety

Jarmila Freiherrová

Znění stížnosti

27.11.2013 byla 2x stržena z účtu zál.platba na biokrb.
27.12.2013 jsem žádala o její vrácení a obdržela potvrzovací mejl o přijetí reklamace a se slibem prověření.
Je to rok od vzniku této situace a přes vešteré urgence (mejl, pošta-protože stránky firmy byly zrušeny a tel.čísla již nefungují)se mi nepodařilo firmu přimět ani ke komunikaci natož k řešení situace.


Produkt

BIOKRB Carlo Milano Lounge NC-1477,proforma fa 13252565-Kč. 6133,-úhrada z ČSOB 27.11.2014


Požadované řešení

Prosím o okamžité vrácení neoprávněně přijaté platby na účet č.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 16:37, před 10 lety

Kdo se na úkor jiného bezdůvodně obohatí, musí obohacení vydat. Bezdůvodným obohacením je majetkový prospěch získaný plněním bez právního důvodu, plněním z neplatného právního úkonu nebo plněním z právního důvodu, který odpadl, jakož i majetkový prospěch získaný z nepoctivých zdrojů. Prodávajícího doporučujeme písemně vyzvat formou tzv. předžalobní výzvy, ve které mu bude uložena dodatečná lhůta k možnosti splnit závazek. Po marném uplynutí lhůty se spotřebitelka může obrátit na civilní soud s návrhem na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, kdy soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě doložených důkazů.

Právo na vydání plnění z bezdůvodného obohacení se promlčí za dva roky ode dne, kdy se oprávněný dozví, že došlo k bezdůvodnému obohacení a kdo se na jeho úkor obohatil. Uplatní-li dlužík u soudu námitku promlčení, soud právo věřiteli nepřizná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 16:02, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.