Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, chodím pravidelně nakupovat do Kauflandu, ale už asi nebudu. Zboží je v regálech zpřeházené a i přesto, že se tam motá spousta prodavačů tzv. pod nohy, nikdo stav zboží a jeho uložení nekontroluje. Ale co je hlavní. Vždy, když mi přijde upozornění na akce do mobilní aplikace, avizované akční zboží není k dostání. Prodavači na"place" i na informacích mi akorát řeknou, že jestli jsem zboží nenašla v regálech, tak ho asi nemají nebo že ho nedostali a ani nedostanou. Pokud chci mluvit s kompetentní osobou, tak se dozvím, že tam nikdo kompetentní není. A je úplně jedno, jestli jdu nakupovat ráno, v poledne nebo večer. V Prostějově jsou 2 Kauflandy a situace je v obou stejná. Opravdu je Kaufland čím dál horší. Jehlářová
Nedostupného zboží v akci je hodně. Naposledy třeba solární světlo na dům s číslem domu.
Zajistěte kvalifikovaný a ochotný personál. Zajistěte dostatek zboží a pokud víte, že na některou prodejnu zboží nebudete moci dodat, tak ho neuvadějte do akčního letáku.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.