Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera cestoval přítel ze zastávky Praha Smíchov do zastávky Rataje nad Sázavou. Vlak R991 Vysočina měl jet v 17:48 ale přijel s asi půl hodinovym zpožděním. Samozřejmě příteli ujel vlak v Kolíně do Rataj a musel čekat 4 hodiny! na další. I vlak z Kolína měl zpoždění a přítel přijel domů v pul 1.rano. Zda se vám toto normální?Druhý den zaspal do práce a ujel mu vlak do Prahy. Ja pokaždé, když někam jedu, tak mají vlaky zpoždění. Opravdu nejsme spokojeni s vašimi službami.
Náhrada jízdného
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.