Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
založení profilu zdarma-zobrazíme jen když zaplatíš - zároveň se skrytě uvážeš k pravidelným platbám ve výši 699 Kč měsíčně- když chceš zrušit nejde to a posílají výhružné emaily
na Vašich stránkách jsem zjistil, že jsem jeden z mnoha stěžovatelů
Prosím o radu jak postupovat
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět.
V obchodních podmínkách je uvedeno následující:
Zákazník je oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením prémiového členství, a to kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení prémiového členství lze provést přímo v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka. Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.
Kromě výpovědi učiněné přímo skrze aplikaci může zákazník vypovědět prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2.
Písemná výpověď musí být zaslána na:
a) adresu be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;
b) fax: 420 227203713; nebo
c) email: zakaznickyservis@be2.cz.
Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.
Zpoplatněný smluvní vztah nelze vypovědět pouhým vymazáním profilu. Jestliže zákazník vymaže svůj profil, zůstane tím zpoplatněný smluvní vztah nedotčený.
Pokud není zrušení členství možné přímo skrze profil spotřebitele, doporučujeme spotřebiteli, aby zaslal písemnou výpověď na výše uvedenou adresu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.