Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.1.2021 jsme objednali a řádně zaplatili šaty. Od té doby nemáme ani šaty, ani peníze. Nikdo s námi nekomunikuje a ani nereagují…
29210 č.objednávky dámské šaty
Vrácení peněz
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud podnikatel nereaguje, je možné vyzvat ho k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že tento nákup na webu www.urbantrend.cz neproběhl podle Vašich
představ. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Uděláme vše proto, abychom situaci vyřídili
k Vaší spokojenosti.
Pro vysvětlení kontextu uvádíme, že naše společnost spolupracuje přímo se zahraničními
prodejci a díky tomu můžeme nabídnout nízkou cenu zboží a poštovné zdarma. Nabízené
zboží bývá skladem v Asii a i přesto, že většina objednávek dorazí do 14 dní, doba dodání
může být až 60 pracovních dní.
O této specifické dodací lhůtě své zákazníky transparentně informujeme u každého produktu
v části „Doba dodání“. Doslova zde uvádíme:
Maximální doba doručení je 60 pracovních dnů. 90% všeho zboží dorazí již do 30 pracovních
dnů. Spolupracujeme přímo s výrobci a díky tomu Vám můžeme nabídnout nízkou cenu
zboží a dokonce i poštovné zdarma. Zboží je většinou skladem v Asii a doba dodání je proto
o něco delší. Pokud si počkáte, budete mít zboží, které u nás nenajdete!
Tato sjednaná dodací lhůta je v souladu s čl. 52 směrnice Evropského parlamentu a Rady č.
2011/83/EU ze dne 25. října 2021 o právech spotřebitelů a se zákonem č. 364/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele a není překvapivým ujednáním ve smyslu §1753 občanského zákoníku.
Pohyb své zásilky můžete sledovat prostřednictvím sledovacího čísla, které Vám rádi
poskytneme.
Pro bližší informace o Vaší zásilce nás kontaktujte na adrese podpora@urbantrend.cz. Pro
rychlejší vyřízení Vašeho požadavku uveďte číslo objednávky.
Náš zákaznický servis funguje od pondělí do pátku, od 9.00 do 17.00 hodin. Pokud nám
jakýkoliv podnět zašlete v tuto dobu, vyřídíme ho do 24 hodin, v případě víkendu nebo
svátku se může naše reakční doba posune na další pracovní den.
S pozdravem, reklamační oddělení Urbantrend.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.