Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#51738Nedodané zaplacené zboží od fy. Meek.cz alias Rumble corp.sro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2021, před 3 lety

Pavel Mašita

Znění stížnosti

Po šesti týdnech od zaplacení žádné zboží a po dotazu tato odpověď : Vážený zákazníku,
Váš balíček je na cestě, jelikož však spolupracujeme s několika zahraničními dodavateli, činí doba dodání 5 až 40 pracovních dní od předání objednávky dodavateli. Sledovací kód zásilky bohužel nemáme od dodavatele k dispozici, o Vaši zásilku však nemusíte mít strach, dorazí Vám v termín, který je uvedený v obchodních podmínkách. Při dodání zásilky by Vás měl kontaktovat kurýr na telefonní číslo uvedené v objednávce, pokud by Vás nezastihl, ukládá zboží na poštu. Druhá varianta je, že Vám může zboží doručit Zásilkovna, ta Vám dá v SMS vědět kde se nachází vaše zásilka a kdy a kde si jí můžete popřípadě vyzvednout. V několika případech se nám bohužel stalo, že pošta nedala zákazníkovi o uložené zásilce vědět, proto Vás poprosím se případně zkusit zeptat přímo na pobočce pošty. Pokud chcete vrátit peníze, tak prosím počkejte až zásilka dorazí a vraťte nám zásilku do 14 dnů a my Vám vrátíme peníze na Váš bankovní účet. Pokud máte ještě nějaké dotazy neváhejte nám napsat.
Děkujeme za pochopení.

--
S pozdravem a přáním krásného dne,

Tým Meek,
info@meek.cz


Produkt

Super silná vodotěsná lepící páska STRONGTAPE


Požadované řešení

Uzavření e-shopu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2021 13:21, před 3 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 14:48, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.