Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5174Nedořešená reklamace , firma někde zašantročila adaptér k vrácenému notebooku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2014, před 10 lety

Lukáš Bárta

Znění stížnosti

Nedořešená reklamace , firma někde zašantročila adaptér k vrácenému notebooku. Musel jsem se obhajovat jak někde u soudu že jsem poslal kompletní balení , tak jak to dělám vždy s firmou obchoduji jako živnostník už od roku 2006 a takováhle nehoráznost se mi vážně nestala! Kvůli tomu že česká pošta se chová k zásilkám tak jak se chová obsah každé zásilky před odesláním fotím , takže jsem CZC doložil fotografie odeslaného balíku! A to že nestačí že to není průkazné a po 11-ti telefonátech kdy jsem neustále přes šílené čekání na lince celkově strávil cca 2,5hodiny mne konečně poslali adaptér ovšem teď se podržte firma patrně nezaměstnává dostatečně kvalifikovaný personál a poslali úplně jiný adaptér , jiná voltáž , jiný proud jiný konektor!!! Opět volám opět 20minut na lince opět vysvětlování další ,,paní"" v call centru. Její odpověď ,,pošlete jej zpět my se na to podíváme" .

OK , poslal jsem zpět a je to cca 14dní a adaptér stále nikde.
Objednat dnes z internetu zvládne i malé dítě , tak jsem jim to zjednodušil a vyfotil jsem detailně (režimem makro) zdířku zmíněného notebooku. Opět volám 3.12 , opět musím všechno vysvětlovat a už mě to vážně nebaví případám si jak u blbečků na dvorečku ! Paní mě říká , objednávka byla vytvořena ,ale kdy to přijde prý neví (to prostě nechápu!). Nic nechal jsem se přepojit na vedoucího reklamačního oddělení pana Bretla vše jsem mu opět polopatě vysvětlil byl příjemný a domluvili jsme se na tom že do pátku 5.12 mě kontaktují jestli odeslali adaptér nebo vrátí peníze za produkt.Nestalo se tak nikdo nevolá, číslo které jsem dostal od pana Bretla mě nikdo od rána nebere,už mě došla trpělivost!
OD 8.10.2014 SE TO ŘEŠÍ DNES 8.12 tj. 2 měsíce a nic!
Adaptér jsem si objednal na internetu bez problému.
Bárta Lukáš.


Produkt

NB HP 250 G2 15.6", N2810,2GB,500GB,IntelHD, DOS EOL


Požadované řešení

Adaptér objednán na internetu ,vystavím Vám fakturu a očekávám její proplacení + slíbenou kompenzaci za NEDODRŽENÍ měsíční lhůty !
RE14042036


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 16:12, před 10 lety

V tomto případě vnikla kupujícímu při reklamaci na věci škoda. Poškozený má nárok a její náhradu. Škoda se dle § 2951 občanského zákoníku nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2014 10:45, před 10 lety

Dobrý den pane Bárto,

nový kolega Vám poslal bohužel jiný adaptér, nepodíval se pořádně na hodnoty.

Dnes odchází adaptér nový.

Omlouvám se za komplikace.

Vedoucí reklamací
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2014 11:06, před 10 lety


Lukáš Bárta

Po cca 70dnech ? Děláte si legraci ?!!!! Jsem živnostník a nemohl jsem klientku nechat čekat takovou dobu takže si laskavě adaptér nechte už je mi k ničemu , nového kolegu vyhoďte , protože kdybych byl laik a vrazil tu co poslal do notebooku zcela jistě bych jej poškodil.

Nabíječku jsem zakoupil během 48hodin včetně dodání od jiného dodavatele. Takže postup bude takový že já Vám vystavím fakturu na adaptér a Vy ji proplatíte. Dále očekávám slíbenou kompenzaci , protože jste nedodrželi zákonnou měsíční lhůtu k vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 17:11, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se v tomto případě nejedná o spotřebitelskou smlouvu, ale o smlouvu uzavřenou mezi dvěma podnikateli, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.