Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#51743Vrácení peněz ohledně neopravitelnosti notebooku Dell přímo domluveno s firmou Dell

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2021, před 3 lety

Petr Šarbort

Znění stížnosti

Zdravím, mám problém měl jsem jasné domluveno s firmou Dell že jelikož jsem můj herní notebook reklamoval už 4krat přímo v autorizovaném servisu, a tak mi vystavili protokol o neopravitelnosti a o vrácení peněz, tak jsem to dal do Alzy, paní nejdřív že to nejde a když jsem se tam s ní chvíli hádal a nakonec volala do Dellu, aby si to ověřila a potom to teda vzala a jasně jsem říkal že nechci, abych čekal dalších 30 dní, protože pracují přes počítač a zrovna v tom notebooku mam 50 tisíc, takže teď nemám jak pracovat a paní říkala že cca do dvou dnů bych měl mít peníze abych si mohl koupit nový notebook, dnes jsem volal na stav reklamace a pán říkal že na to mají 45 dní a to bych teda radši pracoval na PC který se přehřívá než na žádném, nechápu jak v tomto státě to může takhle fungovat, když mají jasně napsaný že je to neopravitelný, tak stačí jen přiklepnout peníze, no takže tohle prostě nepochopím a hrozně mě mrzí že jsem někdy notebook od nich kupoval, kdybych toto věděl tak v životě neinvestuji do PC z Alzy, i když si myslím že to ničemu nepomůže moc rád bych si stěžoval na vyšší oddělení a nebo mám možná lépší řešení mám jednoho známého v televizi tak to budu řešit s ním a s právníkem ..


Produkt

Dell G5 15 Gaming 5590


Požadované řešení

Vrácení peněz co nejrychleji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2021 11:29, před 3 lety

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitel odstoupil od smlouvy, zrušila se smlouva od počátku. Smluvní strany jsou následně povinny si vrátit poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2021 18:23, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za předání příspěvku a Vašeho posudku.

Reklamaci jsem detailně prověřovala a dnes, 22. 7. 2021, byla ukončena dobropisem. Bohužel nějakou dobu trvalo zpracování reklamace na reklamačním oddělení, nenarazila jsem však na žádnou zmínku o odmítnutí zákazníkova požadavku. Pouze mu bylo upřesněno, že notebook je třeba předat zároveň se servisním protokolem a následně budeme moci reklamaci zpracovat v nejbližší době.

Přeji hezký zbytek dne,
Kateřina, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2021 09:07, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení výše uvedeného stanoviska společnosti a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 14:59, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.8.2021 15:02, před 3 lety


Petr Šarbort

Hodnocení:

Komentář: Alza po týdnu vrátila peníze