Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Zdravím, mám problém měl jsem jasné domluveno s firmou Dell že jelikož jsem můj herní notebook reklamoval už 4krat přímo v autorizovaném servisu, a tak mi vystavili protokol o neopravitelnosti a o vrácení peněz, tak jsem to dal do Alzy, paní nejdřív že to nejde a když jsem se tam s ní chvíli hádal a nakonec volala do Dellu, aby si to ověřila a potom to teda vzala a jasně jsem říkal že nechci, abych čekal dalších 30 dní, protože pracují přes počítač a zrovna v tom notebooku mam 50 tisíc, takže teď nemám jak pracovat a paní říkala že cca do dvou dnů bych měl mít peníze abych si mohl koupit nový notebook, dnes jsem volal na stav reklamace a pán říkal že na to mají 45 dní a to bych teda radši pracoval na PC který se přehřívá než na žádném, nechápu jak v tomto státě to může takhle fungovat, když mají jasně napsaný že je to neopravitelný, tak stačí jen přiklepnout peníze, no takže tohle prostě nepochopím a hrozně mě mrzí že jsem někdy notebook od nich kupoval, kdybych toto věděl tak v životě neinvestuji do PC z Alzy, i když si myslím že to ničemu nepomůže moc rád bych si stěžoval na vyšší oddělení a nebo mám možná lépší řešení mám jednoho známého v televizi tak to budu řešit s ním a s právníkem ..
Dell G5 15 Gaming 5590
Vrácení peněz co nejrychleji.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitel odstoupil od smlouvy, zrušila se smlouva od počátku. Smluvní strany jsou následně povinny si vrátit poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
děkuji za předání příspěvku a Vašeho posudku.
Reklamaci jsem detailně prověřovala a dnes, 22. 7. 2021, byla ukončena dobropisem. Bohužel nějakou dobu trvalo zpracování reklamace na reklamačním oddělení, nenarazila jsem však na žádnou zmínku o odmítnutí zákazníkova požadavku. Pouze mu bylo upřesněno, že notebook je třeba předat zároveň se servisním protokolem a následně budeme moci reklamaci zpracovat v nejbližší době.
Přeji hezký zbytek dne,
Kateřina, péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení výše uvedeného stanoviska společnosti a případné uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Alza po týdnu vrátila peníze