Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 15.7. v dopoledních hodinách jsem byla na dovolené nakoupit v Lidlu v Novém Jičíně. Nákup cca za 1000 Kč. Před markováním jsem měla nachystaný QR kód lidl plus aplikace, zároveň slevový kód na 10% slevu na celý nákup (mimo alkohol atd, samozřejmě). V aplikaci jsem měla aktivovanou slevu 10 Kč (výhra stíracího losu v aplikaci). Vše "píplo" po obou načteních. Po sdělení částky jsem se paní prodavačky, v tomto případě vedoucí směny, raději i přesto ptala, jestli je tam aktivovaná sleva 10%. Ano, to uvidíte až po zaplacení. Ok, přikládám kartu a platím. Vyjel účet, na kterém byla sleva 10 Kč. Ovšem 10% nikde. Po okamžité reklamaci, že tam ta sleva 10% není, mi vedoucí směny nejdříve tvrdila, že sleva tam je. Což jsme se ale ohledně slev nepochopiy. A poté mi sdělila, že slevy se nesčítají. Což ale vím. Bohužel vím víc, než Vaše vedoucí směny a to, že tato sleva platí na celý nákup včetně slev v aplikaci. Načež jsem musela Vaši vedoucí přesvědčovat a nakonec se prokázat jiným účtem v aplikaci, že to opravdu takto funguje. A bylo mi sděleno, že neví, co má jako dělat, že by musela celý nákup znovu namarkovat asi. A že by tam zase nebyla ta sleva 10 Kč, kterou jsem měla přes aplikaci. Moje prosba zněla, jestli bych mohla tuto situaci řešit zpětně, jelikož mi za malou chvíli jede autobus a další až za hodinu. Bylo mi řečeno nelze. V důsledku nedostatku času jsem poděkovala za ochotu a běžela na autobus. Který mi ujel. Takže taxík domů s nákupem, mne stal 130 Kč, bez slevy se kterou jsem počítala a z toho důvodu také u Vás nakoupila více. A toto vše mě stálo o více než 200 Kč víc. Opravdu si myslíte, že takto vypadá péče o zákazníka v této době? Že je v pořádku, že vedoucí směny nerozumí Vašemu systému? Nákup u Vás se mi vlastně prodražil, tak z jakého důvodu bych asi příští nákup měla udělat opět u Vás? Za mě naprosté selhání.
Problémy při markování
Samozřejmě, že bych byla ráda, kdybych za účet nemusela zaplatit víc než bych měla. A i zbytečnou dopravu domů.
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených "poukázek na slevu" nejedná o spotřebitelův zákonný nárok, může být jejich poskytování a následné uplatňování upraveno specifickými smluvními podmínkami prodávajícího.
Nicméně tyto podmínky musí být jednoznačné, nesmí spotřebitele klamat a vytvářet v něm dojem, že slevu je možné v určité situaci uplatnit, ačkoliv tomu tak není (vábit spotřebitele na neexistující nárok).
Spotřebitel se může se stížností na konkrétního zaměstnance obrátit na příslušné nadřízené pracovníky společnosti.
Dobrý den, paní Kudělková, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás situace týkající se neadekvátní reakce našeho personálu, kterou ve své zprávě popisujete, a omlouváme se za vzniklé potíže. Pokud máte zájem o vyjádření a prověření této vzniklé záležitosti, je nutné se obrátit na náš zákaznický servis na telefonním čísle 800 115 435, nebo na e-mailu: hotline@lidl.cz. Kolegové mají možnost situaci prověřit a upozornit na ni vedoucí pracovníky v dané prodejně. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila, doufáme, že se situace již nebude opakovat a přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Hodnocení: