Společnost


Night Dress s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51749Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2021, před 3 lety

Ludvík Sedlák

Znění stížnosti

23.2.2021 jsem objednal 2 ks různého zboží z Brna na portálu flaro.cz, tentýž den jsem ho zaplatil var.s. = č. obj.2021038770. Došlo mi od společnosti potvrzení o platbě a informace o 100% ručení za moje peníze a pojištění objednávek, které mohou dojít samostatně od různých dodavatelů ze zahraničí. V dubnu mi dorazila zásilka s pouze jedním kusem zboží. 9.4.2021 jsem informoval flaro.cz o tom, že mi 2. kus zboží tj. Skládací kuličková pistole (KÓD zboží 4001287192513) v ceně 189 Kč nedorazila a poslal jsem i foto 1. zásilky s udáním váhy, která vylučuje možnost dodání kuličové pistole. Došla mi odpověď:
Dobrý den,
zboží je objednané a je na cestě k Vám. U produktu je uvedena doba doručení 15 - 40 pracovních dní (od zaplacení), ale z vlastní zkušenosti se pohybuje nejčastěji okolo 1 měsíce. pokud uplyne doba 30 dní od zaplacení objednávky, zkuste se prosím zeptat na Poště, protože se stává, že Pošta nedává upozornění do schránky nebo Vás nezastihla na uvedené adrese.

Jelikož se Vaší objednávky dotkla epidemie koronaviru, může se doba doručení prodloužit až o 90 dní. Viz obchodní podmínky bod 3.5.1

Omlouváme se za komplikace, situaci intenzivně řešíme s dodavatelem a snažíme se pro Vás zboží zajistit co nejdříve.
Děkujeme Vám.

Přejeme krásný den.
S pozdravem
Katka z Flaro.cz

Tuto odpověď jsem dostal o nich opakovaně při každé upomínce (12.5., 31.5., 12.7.)
A vlastně tu stejnou AUTOMATICKY GENEROVANOU ODPOVĚĎ jsem dostal i na moji žádost o vrácení pěněz za nedodané zboží. Telefon na ně není nikde uvedený, jinak než mailem jsem je kontaktovat nemohl.


Produkt

Skládací kuličková pistole (KÓD zboží 4001287192513) v ceně 189 Kč


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze tj . 189 Kč, což je cena nedodaného zboží.
Celkem jsem platil 287 Kč (59Kč za dodané zboží svítící kačenka do vody a 39 Kč za poštovné).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2021 10:20, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 14:55, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.