Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes je 20.7.2021 a stále čekám na dodání již zaplacené zásilky (tracking no 2554500469229), která od 9.7.2021 leží na depu GEIS CZ v Hradci Králové poblíž adresy doručení.
V pondělí 12.7.2021 mi volal řidič, že má naloženo, tak jsem odešel z práce čekat na zásilku, ale nakonec nepřijel, protože prý neměl cestu k nám na adresu. Poté jsem se snažil několikrát zaurgovat u GEIS CZ (e-mail ze dne 13.7., 14.7., 15.7., 16.7., 19.7.2021) a zjistit reálný termín dodání, kdy jsem opakovaně se uvolňoval ze zaměstnání ve snaze vyzvednout doma zásilku.
Ve čtvrtek 15.7.2021 byl další neúspěšný pokus, protože tentokrát nebylo místo na vozidle.
Pak jsem obdržel info od zákaznické linky GEIS CZ, jestli může být dodáno zboží v sobotu 17.7.2021, takže jsem zrušil program na víkend a opět čekal dodávku, ale znovu marně.
Dnes je to již 11 den, kdy čekám bez avíza, zda bude vůbec někdy doručeno nebo aspoň předpoklad termínu dodání. Bohužel tímto fiaskem se totálně zkazila oslava mých dvou dětí, kteří z toho jsou pochopitelně naprosto zklamaní.
Jak se uvádí, tak standardní doba dodání je do druhého pracovního dne … nyní už to je druhý týden, kdy zásilka leží nedaleko od mého bydliště na depu přepravní společnosti a nevím, jak je přimět k doručení. Vše je zaplaceno, ale i tak bych si pro zboží přijel na depo, ale je to přílišně objemné a hmotné (nemám jak vyzvednout), proto jsem objednal přepravu na adresu.
Už se mě zmáhá zoufalství v této marné snaze se domoci dokončení zaplacené dopravy.
Prosím o info, stanovisko a vyřízení reklamace s žádostí o kompenzaci.
Děkuji za pochopení.
Zdraví,
Petr Čížek
Doručení zásilky + finanční kompenzace
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se zasílatelskou smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.