Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 17.7.2021 mi měla být doručena zásilka č 22005979662 .Obdržel jsem sms zprávu, že že je zásilka v přepravě a bude mi doručena.Zásilku jsem doma očekával.Asi okolo 13.00 hod jsem obdržel E-mail , že mi zásilka nemohla být doručena a bude mi doručena v náhradním termínu.
Volal jsem na telefonní číslo řidiče, kde mi záznamník oznámil, že je nedostupný a asi mu skončila pracovní doba.Nic víc.
Než abych riskoval další podobnou situaci, provedl jsem předispozici doručení na Parcel shop. Žabka , Klapkova ulice.
Poté jsem volal na linku pro zákazníky a dotazoval se, co je s mojí zásilkou.Bylo mi řečeno, že se asi stala nehoda a zásilka mi bude určitě doručena v pondělí19.7.
Na sledování se v pondělí okolo 5.oo hod skutečně objevuje, ale v 8.51 hod se znovu objevuje, že zásilka nemohla být doručena a bude doručena v nejbližším termínu. Volal jsem opět na linku pro zákazníky, kde mi dáma sdělila, že je v systému uvedeno, že určitě bude zásilka doručena v úterý na Parcelshop.Řekla že zjistí, co se stalo a zavolá mi. Dnes je úterý 20.7., ze společnosti mne nikdo nekontaktoval, v systému je uveden znovu rozvoz zásilky, v 9.08 hod je však znovu uvedeno"zásilku budeme doručovat v jiném termínu"Nevím, jak situaci dále řešit, komu si stěžovat, řešit situaci přes odesilatele Amazon mi připadá trapné, zásilka je evidentně v české republice.S takovýmto přístupem k zákazníkovi jsem se doposud nesetkal. V dnešní době je to více než trapné. Děkuji za případnou pomoc.
dodej zásilky od společnosti Amazon
Urychlené doručení zásilky. Doufám, že neporušené a důvod nedoručení
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel nás prostřednictvím e-mailu kontaktoval, že spor byl vyřešen smírně. Balík mu byl, byť opožděně, dodán. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.