Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51763Nedodání balíku od společnosti Amazon

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2021, před 3 lety

Ladislav Hunyadi

Znění stížnosti

Dne 17.7.2021 mi měla být doručena zásilka č 22005979662 .Obdržel jsem sms zprávu, že že je zásilka v přepravě a bude mi doručena.Zásilku jsem doma očekával.Asi okolo 13.00 hod jsem obdržel E-mail , že mi zásilka nemohla být doručena a bude mi doručena v náhradním termínu.
Volal jsem na telefonní číslo řidiče, kde mi záznamník oznámil, že je nedostupný a asi mu skončila pracovní doba.Nic víc.
Než abych riskoval další podobnou situaci, provedl jsem předispozici doručení na Parcel shop. Žabka , Klapkova ulice.
Poté jsem volal na linku pro zákazníky a dotazoval se, co je s mojí zásilkou.Bylo mi řečeno, že se asi stala nehoda a zásilka mi bude určitě doručena v pondělí19.7.
Na sledování se v pondělí okolo 5.oo hod skutečně objevuje, ale v 8.51 hod se znovu objevuje, že zásilka nemohla být doručena a bude doručena v nejbližším termínu. Volal jsem opět na linku pro zákazníky, kde mi dáma sdělila, že je v systému uvedeno, že určitě bude zásilka doručena v úterý na Parcelshop.Řekla že zjistí, co se stalo a zavolá mi. Dnes je úterý 20.7., ze společnosti mne nikdo nekontaktoval, v systému je uveden znovu rozvoz zásilky, v 9.08 hod je však znovu uvedeno"zásilku budeme doručovat v jiném termínu"Nevím, jak situaci dále řešit, komu si stěžovat, řešit situaci přes odesilatele Amazon mi připadá trapné, zásilka je evidentně v české republice.S takovýmto přístupem k zákazníkovi jsem se doposud nesetkal. V dnešní době je to více než trapné. Děkuji za případnou pomoc.


Produkt

dodej zásilky od společnosti Amazon


Požadované řešení

Urychlené doručení zásilky. Doufám, že neporušené a důvod nedoručení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2021 15:36, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 15:17, před 3 lety

Spotřebitel nás prostřednictvím e-mailu kontaktoval, že spor byl vyřešen smírně. Balík mu byl, byť opožděně, dodán. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.