Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#51764Nedoručená zásilka - která byla vrácena zpět !!!!! Česká pošta Bohumíra Četyny 1047 /12

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2021, před 3 lety

Václav Urban

Znění stížnosti

Dobrý den.
Očekávaná zásilka mi nebyla doručena ,jelikož p. V. S.
uvedla ,že nemám schránku a zásilku odeslala 13.7.2021 zpět do Liberce ???
A inkasní poukázky, životní pojištěni a další písemnou komunikaci
mi nosí asi Svatý Petr ??????
Kdybych takto pracoval ,tak jsem dávno nezaměstnaný!!

Urban Václav


Požadované řešení

Určitě by zaměstnanci České pošty měli přistupovat zodpovědněji a takovéto
situace by se neměli opakovat !
Pro mě tato písemnost byla velice důležitá.
Na webových stránkách této pobočky nenaleznete ani aktuální telefon emailovou adresu zkrátka vůbec nic. Celou záležitost jsem chtěl tedy
řešit osobně ,ale byl jsem odkázán na telefonické nebo písemné řešení ????


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2021 14:43, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.