Společnost


TIMURAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51766Díky špatně provedené práci došlo k zranění majitelky pračky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2021, před 3 lety

Irena Pericova

Znění stížnosti

Zaměstnanec firmy který si přišel nevychovanec po 22hod neuměl ani slovo cesky a oprava byla zakončena tím že víko pračky se má otvírat šroubovakem je vidět jak tam žijí na té Ukrajině!
Díky neprofesionálnímu přístupu dnes majitelka pračky přišla k uhone na zdraví.


Produkt

Firma by měla být v mazaná z rejstříku


Požadované řešení

Okamžitá omluva,náhrada škody, preskoleni všech zaměstnanců a zejména ukončení činnosti p. S. Spojovatelka měla rasistické narážky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2021 13:35, před 3 lety

Jestliže se jednalo o placenou opravu, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo (§ 2587 občanského zákoníku). Není-li dílo provedeno řádně a není-li opravovaná vada odstraněna, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla (opraváři, resp. společnosti) nároky z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku). V tomto případě jde o možnost požadovat opětovné a řádné provedení opravy (bezplatně), resp. možnost odstoupit od smlouvy (tedy požadovat vrácení peněžních prostředků zaplacených zhotoviteli díla).

Jestliže vadné provedení díla způsobilo újmu na zdraví, má spotřebitel nárok na náhradu vzniklé újmy na zdraví. K náhradě újmy na zdraví viz např. metodiku Nejvyššího soudu ČR (dostupná z https://www.nsoud.cz/Judikatura/ns_web.nsf/0/3C8C36B40DE1AC72C125807A004B7BB9/%24file/D%20-%20Technicka%20cast.pdf).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 13:26, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.