Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51772Ignorace ze strany kurýra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2021, před 3 lety

Jakub Šubrt

Znění stížnosti

5 dní jim trvalo mo doručit zásilku, než ji 5.den stejně stornovali. Řidič mi první den volal, že je úplně někde jinde. Tím naše konverzace skončila, od té doby mi telefon nevzal ani jednou, poslední den mi ho dokonce vytípával. A rovnou poslal i e-mail, stejně jako den předtím, že se zásilku nepodařilo doručit. No ještě aby ne, když tu ani nebyl.
Po prvním "neúspěšném" doručení jsem psal stížnost na PPL, kde mi bylo slíbeno, že zásilku budou urgovat následující den. Následující den mi přišel e-mail, že zásilka byla nedopatřením zapomenuta ve skladu.
Ano, na druhou stranu, nebydlím úplně při cestě, ale dá se to vyřešit určitě i jinak, než ignorací zákazníka. Byl jsem ochotný i změnit místo doručení, aby to měl blíž, ale nebral telefon.


Produkt

Lezecké vybavení


Požadované řešení

Nevím, jak se dá vykompenzovat to, že budu zdržovat ostatní, abych si před odjezdem na dovolenou narychlo sháněl náhradní vybavení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 09:38, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 15:08, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.