Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 13.7.2021 jsem podala níže uvedenou stížnost a vrátila zásilku zpět na adresu G&V investment s.r.o., Jičínská 226/17 Praha 130 00. Zásilka do dnešního dne leží na poště Praha 31 pouze do 23.7.2021. Zajistěte prosím vyzvednutí zásilky a vrácení požadované částky na níže uvedený účet.
Děkuji Škohelová
zbývá už jen několik dní pro vyzvednutí Vaší zásilky.
Kód pro vyzvednutí: 70d6h7
Druh zásilky: Balík Do ruky
Číslo zásilky: DR0446488872X
Odesílatel: Škohelová Lenka
Dobírka: 0 Kč
Datum uložení: do 23.7.2021, poté bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Adresa pro vyzvednutí: pošta – Praha 31, Chrudimská 2526/2a, 13001 Praha
------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
vracím zásilku „Product Price Qty. Net Tax % Tax Line Total Cleanity Pro™ cena 999 Kč z důvodu nevyhovující velikosti.
Tímto Vás žádám o vrácení částky ve výši 999,- Kč na bankovní účet číslo: 171613880/0300.
Děkuji a omlouvám se za komplikace
Lenka Škohelová
Jateční 436/77
400 01 Ústí nad Labem
Dne: 13.7.2021
nevhodná koupě
Dobrý den,
vracím zásilku „Product Price Qty. Net Tax % Tax Line Total Cleanity Pro™ cena 999 Kč z důvodu nevyhovující velikosti.
Tímto Vás žádám o vrácení částky ve výši 999,- Kč na bankovní účet číslo: 171613880/0300.
Děkuji a omlouvám se za komplikace
Lenka Škohelová
Jateční 436/77
400 01 Ústí nad Labem
Dne: 13.7.2021
|
Tweet |
Nedisponujeme žádnými nástroji, kterými bychom mohli společnost donutit k vyzvednutí řádně nabídnutého plnění.
Nicméně dle § 1832 odst. 4 občanského zákoníku je podnikatel oprávněn zadržet spotřebitelovy peněžní prostředky pouze tehdy, pokud mu spotřebitel neprokáže, že vracené zboží podnikateli odeslal. Pokud tedy spotřebitel podnikateli prokáže, že mu zboží zaslal, a tedy řádným způsobem nabídl k převzetí, má podnikatel povinnost spotřebiteli vrátit peněžní prostředky; nevrátí-li peněžní prostředky, jde z jeho strany o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku). Pokud řádně nabízené zboží prodávající vůbec nepřevezme, jedná se o jeho pochybení, resp. spotřebitele tato skutečnost vůbec nemusí zajímat.
Nevrátí-li podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitel odstoupil od smlouvy, resp. ode dne, kdy podnikateli prokázal odeslání zboží (lze tak učinit pouhou kopií poštovního potvrzení či jiným vhodným způsobem), může spotřebitel vyzvat podnikatele k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.